Gå til innhold

babymesse i lillestrøm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som skal dit i morgen?

Skrevet

Jeg har vært der idag med magen min ;o) Skal tilbake på søndag med samboeren min. Ville bare sondere terrenget litt før jeg tok med meg han. Har kjøpt litt utstyr, men skal kjøpe vogn og seng på søndag. Var litt skuffet over messen, trodde det skulle være så mye mer - men bra tilbud på akkurat det mest nødvendigste kanskje. Et eldorado av bebiser der...så av og til glemte jeg helt å se på det jeg kom for å kjøpe. 21 uker på vei her...

Skrevet

Skal dit i morra ja. Blir veldig koselig og gleder meg til å ha med datteren min på snart 7mnd.

Skrevet

gleder meg jeg også=) skal dit med datteren min på 3 mnd, venninna mi og sønnen hennes på 7 mnd=)

Skrevet

Var der i dag. Var masse fint og jeg hadde lyst til å shoppeshoppeshoppe!!!! Men jeg måtte begrense meg litt så det ble med et bæresjal. Det tror jeg er det smarteste jeg har kjøpt på mange måneder. Lillegutt(snart 8 mnd.) var så urolig og fikk ikke sove med så mange mennesker. Hadde vært våken i 4,5 timer. Så putta jeg han i sjalet og han sovnet etter 2 minutter. Ikke var det tungt å gå rundt å bære på han heller:) Skikkelig fornøyd!

Skrevet

jeg var også der idag...kjøpte litt småting, skal tilbake til i morgen for de tok ikke mastercard, jo :o(

Kjøpte babybjørn...har ikke testet ennå....lillegutten min ligger fortsatt i "ovnen" 4 mnd til :o)

Skrevet

hvor i lillestrøm er det? på varemessa`?

når åpner det og stenger det?

lyst å ta en tur jeg også

Skrevet

Hellerudsletta...åpner 10-18 lørdag og søndag. Søk på foreldre og barn festivalen på nettet. Da får du all info på nettside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...