*betty* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Datteren vår er 4 mnd, og hun legger seg ca. kl 18.00. Det har hun gjort siden hun var ca. 2 mnd gammel. Da bader vi henne og gir henne mat, så legger vi henne. Hun har ligget på eget rom siden hun var 3 mnd. Litt sutring blir det som regel, men hun pleier å sovne ganske lett egentlig. Sover som regel til et sted mellom 4-6 om morgenen. Da er hun oppe og spiser litt, og legger seg igjen. (varierer litt hvor lett det er å få henne til å sove da, så hvis hun våkner rundt 6 så står vi opp.)
Kondis som en murstein Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Snuppa er nå 11 uker, og selvom "alle" sier at vi snart kommer inn i leggerutinen, tror jeg ikke på det, hehe... Hun er oppe til vi går og legger oss (mellom 23 og 24), da får hun det siste måltidet og sover til rundt 7 på morgenen uten å ha våknet (et par runder med smokken, men det er som regel alt)... Håper å komme inn i en rutine snart der vi legger henne tidligere... Men da våkner hun vel tidligere på morgenen også....?!
klar for #2 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Gutten her er nå tre måneder og den siste måneden ca har han blitt trøtt mellom 7 og 8. Da har jeg stelt han, gitt han pupp og lagt han i senga. Sunget litt nattasang og så gått ut. Deretter er vi bare inne når han spytter ut smokken.
Mamsen til Silje Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jenta vår på 3,5 mnd legger vi ved 21-tida,noen ganger litt før. Beg bad/stell ved 19.30. så er det kos og pupp.Har blitt gradvis tidligere fra rundt 23 for få uker siden. Har regulert seg sjøl egentlig,godt å få litt voksentid på kvelden. Hun sovner greit av seg sjøl men må passe på å legge i rett tid når vi ser hu er trøtt. Vanskelig hvis hu blir overtrøtt,da er det mye skrik.
Kondis som en murstein Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Dere som legger i rimelig tid; hvor lenge sover de da?
Mamsen til Silje Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Silje våkner ved 2-3 tida og får litt mat,sovner med meg da. Får litt mat igjen ved 6-tida så starter dagen rundt 8-9. Ser frem til at hun sover over et av måltidene.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 4 mnd. legger seg i 7-8 tiden. sover til ca 7 om morran. mat 1-2 ganger per natt.
klar for #2 Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 De siste ukene har han sovet fra 19-20 til fem seks på mårran. Ingen spising på natta. Ei natt sov han fra 19 til 0900, må gjerne skje igjen!!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Gutten vår er 3 1/2 mnd og legger seg som regel mellom 19.30 og 20.00..........Da sover han ikke etter 18 ( helst ikke etter 17.30) Bader han og så ligger han på badegulvet mens storebror bader og jeg eller mannen min dusjer......Så er det på med pysj og hvis ikke storebror har spist kveldsmat før bading er han med opp og ser på at han spiser kveldsmaten sin. Så setterjeg meg og ammer han på et mørkt soverom og legger han våken med smokk i senga. Noen kvelder må vi gi smokk noen ganger, mens andre kvelder sovner han med en gang............ Kan telle på en hånd de kveldene han har grått noe de siste 2 mnd........... Er så takknemlig og glad for at er lett å legge : ))
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Sønnen min er 3 mnd og legger seg i 21-tiden. Tar stellet i 20-tiden... Får mat, kos osv.. Så ser jeg han begynner å bli trøtt, da legger jeg han ned i senga si med sutten og kosekluten. Aldri vært noe gråting her i gården..*bank i bordet* Sover da til kl 06, får mat og sover til 9-10 tiden. Perfekt!
My little girl_ Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 snuppa på 3 mnd legger seg sånn rundt 20.30.21 tiden, sover da til mellom 6 og 8 å får mat å sover til rundt 09.30 og 11. får kosekluten å smokken å sovner...ikke gråt her heller første ukene sovna hun aldri før tolv ett på natten,det var slitsomt...det snudde bare plutselig,godt med rutiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå