Gå til innhold

Yoga for gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

I mangel av svangerskapskurs på Haukeland sykehus tenker jeg nå å melde meg på et lynkurs for gravide i yoga i tillegg til pilates trening for gravide. Noen som har noen erfaringer å dele med meg? Og er det noen som har erfaring med Studio Pilates og Skandinavisk yoga og meditasjonsskole i Bergen?

Fortsetter under...

Skrevet

Gikk yogakurs for gravide i mitt siste svangerskap, syntes det var godt, men mest bare koselig.

Kjekt å komme seg ut og være med andre gravide og i tillegg ha noen avslappende øvelser.

Var ikke på noen av de plassene som du skriver. Fulgte et kurs i Stavanger, jeg kjenner hun som gir kurset.

Skrevet

Ok, tusen takk for svar:-)

Skrevet

hei igjen - har nettopp avsluttet det vanlige yoga for gravide-kurset til Skand. Y&M-skole i Bergen og kan absolutt anbefale det. Tror ikke de har flere ordinære (en gang i uken) kurs før sommeren men kan stemme at de har et lynkurs nå i juni. For min del har det vært deilig å ha en fast treningsrutine i uken som er spesiallaget for meg og magen min, i tillegg til at det er fantastisk avslappende. I tillegg er det fokus på pusteøvelser og det og møte smerten og jeg føler meg - med eller uten grunn - roligere foran fødselen. Det er nok i seg selv til at jeg vil anbefale det. Noen som vet om noe sted som har yoga eller pilates for gravide gjennom sommeren?

Skrevet

Ja det ville jeg gjerne hatt noen tips om også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...