Shabby Cheap Chic Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 .......og hvor gammel er din baby....?? er førstegangs så er litt usikker på hva som er vanlig.. lue er vel noe de skal ha på så lenge det er trekk på ørene... må vel ikke nødvendigvis ha på det i vogna?? Jenta mi er forøvrig 2 måneder...
haater husarbeid Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg tror at reglen går på at en skal kle på babyen ett lag mer enn en selv har. Og barn under 1 år skal alltid ha en lue, jeg bruker en tynn tynn bomullslue nå i varmen. Men kjenn babyen i nakken, er han våt av svette, ta av tøyet. Er han kald, ta på mer. Huden skal være akkurat passe og varm.
snartmammapåny Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Body og tynn strømpebukse, eventuelt en tynn bukse. IKKE velur klær, må være ull eller bomull. Har og en tynn ull lue jeg bruker på han i varmen.
snartmammapåny Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Småen er 7 uker.. glemte den lille detaljen;)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 kaa82 Kommer du til å bruke stømpebukse og bukse også når det blir veldig varmt, som godt over 20 grader? I tillegg til at han evt. ligger i vogn med teppe over etc? Tror det blir fryktelig varmt for gutten din...men du mente kanskje akkurat nå??
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Bruker kortarmet body og en tynn bukse, eller en "solbody" med korte armer og shortsbein. Men vi er i spania og her er det litt varmere enn hjemme da.... Men de dagene det har verrt kalt har jeg tatt på en jakke eller en lue hvis det var vind. Dette var spesielt med en gang vi kom ned her, da var gullet bare 2 mnd.... men nå er han 4 mnd. Blir overgang og komme hjem om en uke....får håpe sommeren kommer raskt på vestlandet;)
snartmammapåny Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Ikke strømpebukse og bukse, er enten eller. Begge deler blir nok litt for varmt;) Fikk nok ikke det frem i innlegget;) Så enten en tynn bukse, eller en strømpebukse;)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 kaa82 Bebisen din får vel lov å ligge med bare ben og vifte med tærne sine i sommer hvis det blir skikkelig varmt? over 25 grader og sånn.... Det er kjempekos... min gutt var 3 månder i fjor sommer...og når det var varme dager elsket han å ligge naken uten bleie under en parasoll...kjempestas. Gled deg til sommeren
snartmammapåny Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Nei er du gal anonym!! Nakne tær blir heeelt uaktuelt!!! Nei da, bare tuller, selvfølgelig får han ligge bare i bodyen når været tillater det;) Har han jo bare i bodyen nå og innimellom. Sover i body om natten fx og om han er varm tar vi av buksa og han får spelle litt i bare bodyen. Men HI lurte vel på hva vi vanligsvis hadde på babyen vår i vognen. Og det er body og enten strømpebukse(har noen i bommeull som er veldig grei) eller tynn bukse.
snartmammapåny Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 eller ikke i vognen, gikk litt fort på tastaturet der;) hva vi vanligst kler på babyene våres;) Men har på det samme i vognen, med et lett teppe på om det er varmt og småen sover;)
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2007 var angående vogna jeg lurte på ja.. hehe takk for tips er ikke så greit når man ikke veit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå