Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Om vi kjøper/leier film, blir det ofte sånne relativt nye filmer, gjerne storfilmer, som vi føler vi "bare burde se":0) Er nokså altetende når det gjelder film, men foretrekker komedie eller skrekk. Hverken jeg eller mannen min er noe særlig for sånne romantiske, lit "slowe" filmer....
fleXibel Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 På bryllupsaften da vi var hjemme igjen satte vi på "Blade-Trinity" Her varierer det, men mest i krim/action eller krigsfilmer
~mamma~ Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Tror jeg har en uvanlig mann; han liker romantiske komedier! Jeg er kjempefornøyd med det!
Storebror & Lillesøster Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ja storfilmer som man bare MÅ se,ellers blir det noe med humor altså en komedie ellers liker jeg grøssere,men manner er litt pysete så vi satt og så fritt vilt på dagen da lillegutt sov fordi han ikke turde se den på kvelden før vi la oss he,he....
Gjest_1001 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Storfilmer, hehe. Som regel de det reklamers for på TV. Ellers er jeg glad i japanske filmer (spesielt skrekkfilmer), og andre filmer fra østen. Og jeg liker mye avant garde. Ellers så er filmer opp i klassen blandt lock stock og snatch ikke å forakte. Og komedier. Og i sjangeren jackass hehe...
*Rutletutt* Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Stort sett romantiske komedier - vi har veldig lik filmsmak heldigvis:o)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Thriller, action, fantacy eller sience fiction for det meste. Ingen av oss er så veldig glad i komedier eller romantiske filmer egentlig. Føler komedier fort blir så "heseblesende" og romantiske filmer ofte så pinlige at jeg må se vekk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå