Gå til innhold

Slutte med amming luere på !??

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEnta mi er 13 mnd. Jeg har trappet ned med amming nå har jeg sluttet helt. Luere på når puppen blir helt tømt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen fasitsvar, men har lest en plass at det kan være litt rester igjen i puppen ganske så lenge. De fortsetter liksom å produsere biittetlitt, kanskje fordi i tilfelle man skal trappe opp igjen? Naturen pleier jo å være flink til å finne lure løsninger.

Skrevet

Jeg sluttet med amminga for 3 uker siden og det er fortsatt litt melk i puppene. Men har minket veldig den siste uken.

Skrevet

det tok meg 3 år fra siste amming og til puppen ble helt tom. Holder ikke akkurat pusten når det er på tide å gi seg igjen... hehe

Skrevet

3år??!!!!

Skrevet

Svigerinna mi hadde litt melk i 7 år nesten hun, men man merker jo ikke noe særlig til det da.

Skrevet

Jeg ammet i ca 1,5mnd

Ville gjerne ha ammet lenger men vesla bare sovnet ved puppen og fikk dermed ikke i seg nok melk...

Jeg prøvde alt... ile henne under føttene, snakke til henne osv.. men nei, hun koste seg så mye at hun sovnet hver eneste gang.

Da sa jordmor at jeg skulle gi erstatning i tillegg og så trappet jeg ned litt og litt med ammingen fordi hun likte MM mer enn min melk.

Men uansett, poenget var at nå er hun 4mnd og 20 dager og jeg får ut et par dråper enda om jeg klemmer.. så det er enda ikke heeeelt borte på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...