vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 usikker ja...for sitter jo å leser om alt mulig ...åsså står det noe en plass å noe annet enn annen....vet liksom ikke....åsså er jeg redd for att jeg ikke skal få ett barn til...har ett fra før ... å det skjedde etter EN gang med sex...*masse tanker å angst *
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hei - hva er det du er usikker på...? Hvorfor tror du at du ikke kan få ett barn til...? Bare lurer, kanskje jeg kan være behjelpelig med å sortere litt tanker..
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 trodde jeg var gravid i vår men da var det bare psyken min...åsså er det ikke samme barnefaren nå da...tenker alt for my på att jeg må bli gravid liksom...å da kommer det masse syntomer...tror jeg,...men når vis jeg er gravid nå da ...så er jeg litt over 3 uker på vei...for tilig å ta en test nå? er litt usikker på det der med eggeløsning...å alt det der...men det ordner seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå