Gå til innhold

Lykkeli, men trist.


Lille*meg

Anbefalte innlegg

Jepp, va hs lægen på onsdag;) Fikk bekræfta d æ vesste, 6 uke på vei:) *Lykkeli* Førtalte barnefaren det etterpå, d han rett å slett sa var; "TA ABORT, æ betal sydenturen din om vi blir eni"... HALLO? e så sint å lei mæ at æ vet ikke ka æ ska si eller jør...

Men æ har da ikke tænkt tell d;) Her blir det alenemamma ;)

 

kor d går me resten a folke? E ikke så dåli længer e faktisk bynt å træn?!? (jor ikke d før) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, akkuratt det samme sa min og, men etter han fikk tebkt litt på det, så var det greit, og bi skal bli foreldre.. =)

 

Så la det synke inn i han, la han komme over sjokket og roe seg ned, så kan dere snakke om det:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva det er med enkelte jeg!

Og da mener jeg slike som deg Butterfly, hvorfor i helvette vil du være sammen med en IDIOT som forlangte i starten at du skulle fjerne barnet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene da! La butterfly være i fred, ingen grunn til å legge inn slike innlegg vel. Greit nok at du tenker det du tenker, men behøver du å fortelle det direkte til henne? Litt omtenksomhet skader ikke! Hun velger selv hvem hun er sammen med. Vi kjenner ikke til historien verken før eller etter.

 

Kjenner at jeg blir irritert på slike innlegg, og må bare svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sa d jo først på onsdagen, såe d e jo et shokk før han.. mene han e jo samboer me ei anna jente... dettan va en gangs opplægg... såe æ shønna jo han da...

 

Skal tilbake neste onsdag å ta sånn UL å snakk videre, har sakt at han kan få værme... men nu når han har sakt d dærre me sydenturen, e æ ikke så inrtri i å prat så mye me han længre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dein "idioten" ikke tænkte heilt klart første gang... Ikke angrip folk ¨på dein måten... d e faktisk såranes... tenk dæ om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dette? Synes det høres veldig barnslig ut.

 

Alenemor blir du jo uansett, uavhengig om han ønsker barne eller ikke, ettersom dere er ikke er sammen lengre.

Men det er jo veldig trist om barnet ditt ikke får muligheten til å ha en pappa som viser omsorg og kjærlighet.

 

Gi han litt tid, du. Og en sydentur kan ikke sammenliknes med en baby?! Det var et merkelig forslag fra han sin side i grunn.

 

Vil i allefall råde deg til å holde dette så ryddig som mulig. Hvis svangerskapet begynner med at dere blir uvenner og blir stygge mot hverandre, så blir det ikke så lett å holde en god tone i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg. Blir du smelt på tjukka av en du veit har samboer, har du vel strengt tatt bare deg selv å takke når du blir aleine mor.. Men det er min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men når hu veit hu var et one night stand så burde hun vel strengt tatt ikke bli så sjokkert når han ikke ville ha unge med henne da...

Tenke lengre enn sin egen egoistiske nese er jo ett forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så egoistisk du er, ungen din kommer til å skamme seg over deg når h*n hører hvordan h*n kom til.. med mindre stakkarn blir like kort i hue som deg da...Du fortjener f. å bli aleine med den ungen.. bare synd det går utover ett uskyldig barn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er nødvendig av deg, Anonym, å legge inn så sure innlegg. Situasjonen er reell, og jenta ville kanskje valgt anderledes hvis hun hadde muligheten. Personlig er jeg imot abort, og synes hun bør få velge å beholde barnet hvis hun vil det!! Det er ingen som fortjener å være alenemamma uansett omstendigheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjordt er gjordt og spist er spist! Så må man ta konsekvensene. Begge er ansvarlige. Lykke til! Håper alt går bra for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å være dum. En annen ting er å sutre om det og fiske etter medlidenhet for det etterpå..

Jenta er 22 år og burde være gammel nok til å vite konsekvensene kan bli. Har man ubeskyttet sex,ja så kan man bli gravid...værre er det ikke.

Lurer på om dere hadde vært like medfølene om det hadde vært deres type hu hadde blitt gravid med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særiøst, ænkelte a dokker burde skam dokker sjøl... Veit dokker heile historia eller? Kem ska sett å je andre dåli samvittihet...? Nei vet du ka?

 

Før d første, Kondomen sprakk, æ tok angrepillen å jor min del før å ikke bi gravid. Men sanneli va ikke d nok, æ blei gravid...

 

Å ongen kommer tell å bli født inn i et varmt å kjæli hjem, ak sånn som en onge som blir født inn i en famili på 2 eller fleire...

 

Særiøst æ skamma mæ over enkelte a dokker som faktisk har svara... Oppfør dokker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm, Sa æ at d va en negativ ting å vær alenemor? Sa tvert imot d... Æ gleda mæ tell å vær aleinemamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, trur heller det e din onge som kommer te å skam sæ over dæ... Tænk å sett å si nåkka sånn? Trur d e heller du som e så kort i hode dett at du burde ikke engang svar på nåkka hær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du er voksen nok til å overse sånne sure innlegg!

 

Vet faktisk om ei til som opplevde det samme som deg, one night stand. hun gikk på pilla, og tok i tillegg angrepilla etterpå, men ble gravid likevel. Det kalles å ta sine forhåndsregler, og når det likevel skjer, så har man på en måte gjort det man kunne for at det ikke skulle skje..

 

Stå på Lille*meg! Dette klarer du helt fint!

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym...jeg tror ikke det var noen som spurte etter dine forbanna sure meninger. la jenta få bestemme selv...er det typen din? nei...så la vær....du har værtfall ingen grunn til å være sur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang leser jeg det ene innlegget etter det andre med sjokk og vantro? Er det mulig? Å si at ett barn som vokser opp i dette landet i dag vil skjemmes over sitt opphav er ikke annet enn skremmende. Skremmende at folk kan være så til de grader uvitende. Men trøst deg med, Lille*meg at slike folk egentlig har det ganske vondt med seg selv, som oftes klarer de ikke å dy seg, men bare MÅ kaste dritt på andre for å ha det bedre med seg selv. Syns det står stor respekt av det du gjør=)

Og tro du meg.....Barnet ditt vil aldri skjemmes over deg, eller sitt opphav.

 

Stor klem og lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ blir så gla når æ læs at d faktisk finnes folk som kan se innimellom hær... Værden består a ting man jør, kanskje rette tinga å kanskje gale tinga... æ dærimot jor en væææældi dom ting, men konsekvænsan a d tar æ imot me et smil...

 

Tusen takk di som "stilla opp" hær;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange meninger om hvordan man skal forholde seg til "ikke planlagte" svangerskap. Min oppfatning rundt det - og jeg har opplevd det (endte i MA) - er at jeg har like liten rett til å bestemme over livet til en mann, som en mann har til å bestemme over livet mitt. Jeg fortalte barnefaren stille og rolig at abort ikke var noe alternativ for meg, men at jeg heller ikke kunne tvinge han til å være pappa for barnet. Med det mener jeg også at jeg ikke ville stille ham økonomisk ansvarlig. Det var mitt valg å forsøke å bære det frem - det var hans valg om han ville være en del av det.

 

Jeg ønsker deg Lille*meg veldig lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går s fint atte dette her...du klarer deg utmerket godt alene selv om det ikke er drømme situasjon med en gang ville du aldri i ditt liv byttet det ut med en syden tur elle noe annet...for det å få et barn uansett forhold er det mest utroliga du komme til å oppleva i ditt liv,å du har mangen som kommertil å stille opp for deg...jeg har vært alene mor i maaangen år..vi var samboere så røyk forholdet å barnefaren har her valgt å bruke mer tid på ny dame enn sin egen sønn...han ser han maks 3 ganger i året å vi bor 20 min fra hverandre...å alltid nye unnskyldninger......neida om han ikke stiller opp nå å aldri gjør det så får barnet ditt et verdig å komplett liv kun med en mamma....senere blir det nåkk en stefar...barnet får kansj etanter å onkler besteforeldre så den vil bli rhøyt elsket...bare ta det roligt du å du kommer til å klare deg utmerket:):):):) LYKKE TIL å behold det lille gullet som vokser inni deg:):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, alenemamma er ikke enkelt noen ganger, men man finner alltid løysninger... Søstra mi har vært alenemamma mange år pga typen var en selvopptatt liten dritt... såe jeg har vokst opp me å se ting slikt...

Jepp, æ kommer te å klar mæ meget godt... har en hau me goe vænna å en super familie som stilla opp 1000% før mæ... såe jah, dettan e goodie:)

 

En syden tur? æ e mest førbanna på at han trur at en syden tur å en baby e ak d samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...