Gå til innhold

Gifter meg i morgen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i morgen:) Gleder meg masse-blir superbra:) I dag har jeg sprunget rundt og gjort diverse ærend så nå er mye i boks.

Og så skal vi bli prøvere denne måneden. Var inne på babyverden og der ble min fruktbare periode beregnet fra 2. juni til 5 eller 7 juni(EL ca 5 juni). Fruktbar på bryllupsnatten- så vi satser på at det klaffer i 1 pp:)

Ha en flotters helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massevis av gratulasjoner til deg!!!! Lykke til med den store dagen i morgen, og ikke minst med prøvinga!!

Skrevet

gratulerer og lykke te :)

Skrevet

Grattis!!! Så gøy!

Vi gifta oss for 2,5 mnd siden. Har ikke angra! Kjempekoselig å være gift og gå med ring på finger'n. Håper dere får en fantastisk dag i morgen (helst med både sol og regn - skal visst være bra for fruktbarheten) !

Og lykke til med baby-lagingen!

Skrevet

Å, lykke til! :)

Så romantisk da! :) Håper det klaffer! :)

Skrevet

Så koslig:)

Lykke til på den store dagen, håper dere for fint vær og en super dag med familie og venner.

Og man vet jo aldri, kanskje det bringer dere lykke å være gift og at spiren sitter snart...

Skrevet

Lykke til!

Ha en fantastisk, minnerik dag! :o)

Skrevet

God fornøyelse i morgen da. Og lykke til:-)

Skrevet

Det hoeres fantastisk ut, ha en straalende dag i morgen og god timing med proevestarten!! =o) Gratulerer paa forskudd med den store dagen i morgen! Sommerfugler?? =o))

Skrevet

Å! Gratulerer!

Snart ett år siden vi gifta oss nå (01.07.06). Husker godt den utrolig gode sitrende følelsen den siste tiden før bryllupet. Det er en helt fantastisk dag! Vil anbefale deg å stoppe opp av og til i løpet av dagen i morgen og bare kjenne på lykkefølelsen og si til deg selv at idag er DAGEN :-D Det tipset fikk jeg av ei venninne før bryllupet. gjorde det og det var helt fantastisk!

Skrevet

Ønsker dere en fantastisk flott dag! Begynner å nærme seg 1 år bryllupsdag for vår del, det var en så fantastisk dag.

Helt enig med det å stoppe og nyte dagen! Og tro meg det øyeblikket du får ringen på fingeren og sier ja; se på mannen din ja - jeg kan love deg at hjertet ditt holder på å eksplodere av lykke og kjærlighet!

Så flott at det passet med pp og bryllupsnatten da! Men tro meg, dere kommer til å være megaslitne etterpå. Mannen og jeg satte oss rett i badekaret på hotellet når vi kom frem etter festen; det var nydelig! Og man har da alltids morgenen etter hihihi!

Som sagt ønsker dere alt godt og riktig så lykke til! Håper dere får en fantastisk nydelig dag!

Skrevet

Så gøy!!! Håper dere får en fantastisk dag - og ikke minst bryllupsnatt!

Lykke til både med bryllup og prøving!

Skrevet

Håper dere får en superduper dag:) Gratulerer all mass! Flott dag å gifte seg på, snuppa vår blir nemlig 3 år i morgen:)

De beste ønsker for 1 pp, håper spiren klorer seg fast omg.

Hilsen ei som er i sin 25 pp :(

Skrevet

hei

Og gratulerer ..=o)

og krysser fingrene for at alt faller i boks med en liten voksende i magen=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...