Gå til innhold

Lite imponert over tine, nestle derimot...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en del barnemat på meny, og det var tydelig at de i den butikken ikke har gjort jobben sin fordi jeg oppdaget da jeg kom hjem at et par av glassene hadde gått ut på datoen. Ett av glassene var fra nestle, det andre fra småfolk. Jeg sa selvfølgelig i fra til butikksjefen og fikk byttet inn de gamle glassene i nye, men jeg ville også si fra til produsentene siden jeg syns at det er ekstra ille når sånt skjer med barnemat fordi babyene kan jo ikke si fra om det smaker rart osv.

Jeg skrev mail til både tine og nestle, og dagen etter så ringte nestle til meg og beklaget det hele. De sa at de skulle sende meg en del gratis mat som kompensasjon. Det er service det!

Tine har jeg ikke hørt noe fra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk svar nesten umiddelbart fra Tine når jeg klaga på mme deres som var utgått med over en mnd på dato. Så de lar vel høre fra seg etterhvert. Hvis ikke er det jo i grunn ikke så mye produsenten kan gjøre når butikkene ikke følger med på datostemplingen.

Skrevet

Nei jeg er klar over at det er butikkens feil. Men likevel ble jeg veldig imponert over måten nestle håndterte det på.

Forrige sommer klagde jeg til tine på en pakke med yoghurt ( det var en for lite av en smak og en for mye av en annen). Etter lang tid fikk jeg svar på mail om at noen ganger skjer slike ting og at de håpet at jeg ville fortsette å kjøpe yoghurt av dem i fremtiden. Ikke særlig til kundebehandling syns nå jeg... Satt der kjempe skuffet (og høygravid) fordi jeg bare hadde fått EN kokosyoghurt:( Og ingen kompensasjon!

Skrevet

Jeg klagde en gang til tine over melk som var klumpete og dårlig, FØR den gikk ut på dato. Jeg fikk kompensasjon...

Skrevet

Rart at det skal være så forskjell... Leste om en her inne som hadde bedt tine om smaksprøver på småfolk varer og de hadde sendt en hel mengde med ting. Da jeg spurte om det samme svarte de at de var tomme for smaksprøver...

Jeg har hittil bare dårlig erfaring med tine, men greia er at Nikolai foretrekker middagen til småfolk!

Skrevet

De kan jo ha blitt tomme etter de sendte til den andre personen da...

Skrevet

Det er litt dumt om de blir tomme for egne produkter da;)

Skrevet

Smaksprøver er egne prøvepakker. De har sikkert ikke like stor produksjon av de som de har av salgsproduktene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...