jeg&sambo er foreldre Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har oppdaget ved et par anledninger at sønnen min på 3,5 mnd er svett /bløt under beina. Hadde forstått det hvis det var varmt inne eller noe, men igår var det ganske kaldt +at han var kald på tærne. Hadde ikke på han sokker, for han liker å ligge uten. Er det noen som har vært borti liknende? Jeg er bare nyskjerrig på hva det kan bety, for det sier meg liksom ingen verdens ting..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Ja, jeg! Min baby er akkurat likedan. Vet ik hvorfor. Har nevnt d til 2 forskjellige leger, men ik fått noe "svar" på hvorfor. Dene ene sa jeg antagelig kledde på han for mye. Men d gjør jeg ikke. Han svetter når han er kald og. f. eks kan senga hans være klissbløt der han har beina, enda han ligger uten sokker!!! Min er nå 8mnd, han har vært sånn siden han var nyfødt
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Tror d fleste babyer er slik, ullsokker på bena er d beste:-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, min gutt har også svette tottitter. Kanskje det er en gutteting? Han er 9mnd og vært sånn fra nyfødt. Synes til med han har luktet litt babytåfis som jeg kaller det. Hahaha, må bare le, det er skikkelig komisk:D Synes han er sånn uansett ull eller ikke.
klar for #2 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Sånn er min gutt og, har vært sånn siden han ble født. Er tre mnd nå. Kaldsvetter på en måte. Ser ut som om det ikke er helt uvanlig utfra svarene.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Er nok en babyting, ikke en gutteting, jenta mi er også sånn.
Mynona Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Min jente er også sånn. Er vel klam har jeg tenkt. Det blir jeg og når jeg er kald på beina.
Mayken Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Sånn er jenta mi også, når hun ligger uten noe på beina blir hun klam/kaldklam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå