Gå til innhold

mye vondt i magen...harde spark...

lille pernille

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Venter tvillinger med termin 7 aug. Er nå i uke 31og de to små lager mye ubehag for meg.. Når de sprarker er det som om magen min sprekker på innsiden - kjempe harde spark - mannen min ser tydelig at de sparker når jeg sitter rolig - Jeg er overvektig og trodde kanskje at magen min var litt mer polstret på innsiden, men den gang ei... Flere som har det slik som meg...Vil jo ikke syte da det er flott at de er i aktivitet, men de trenger ikke sparke så hardt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg er i uke 27 og begynner å få noen ubehagelige kilevinker i blæra og leveren.. I tillegg virker det som at de spenner mot magen og lar beina/armene gli langs... Magen ser ut som en levende pudding når jeg slapper av, men generelt synes jeg det er artig og deilig å kjenne at de er i fin form der inne:-)

Skrevet

Har prøvd å fortelle mine to små troll at ribbeina mine IKKE egner seg å sparke på. Og at blæren ikke er en trampoline...

Men det hjelper dessverre ikke.

Mannen min synes det er ganske morsomt å se på når magen min bølger seg pga bevegelser. Det synes jeg og, så lenge det ikke gjør så veldig vondt...

Nå er det blitt slik at jeg ikke kjenner så klare spark, men mer bevegelser, så det er et mer jevnt trykk og ikke de harde, plutselige sparkene lenger.

Har termin to dager før deg, lille pernille :)

Skrevet

Vel... man må vel tåle litt når det er to der inne..takk for svarene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...