mamma270974 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg trekker meg stille og rolig ut, orker ikke mer nedturer nå etter 54 pp så er det nok. jeg ønsker alle sammen en kjempe god sommer og ønsker dere lykke til videre. *min tid er inne for å gi opp, etter mange utallige ganger med pergo, skylling av eggstokker og livmor og div så føler jeg at jeg har gjort nok, men blir jo ikke noe spire i magen alikevel, så da er det like greit å legge alt vekk, er så tungt vær mnd og bli like lei seg. *sommer klemmer til alle*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Så utrolig trist å høre! Sender deg en stoor trøsteklem. Håper et mirakel skjer og at du får den lille til slutt. Sommer klemmer tilbake
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Det var veldig trist! Ikke så mye å si i denne situasjonen, du har sikkert tenkt alle tanker selv. Men jeg sender deg mine beste ønsker, og mange varme trøsteklemmer!
Lille Trille* Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Uff, så trist å høre! Veit ikke hva jeg skal si, vil bare ønske deg lykke til videre!
spiren:) Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Det er så leit når noen ikke for spiren de ønsker seg Jeg ønsker deg lykke til videre.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Neimen du da... :'( Ikke vær så trist... Jeg blir jo trist når du er trist :'( Men jeg er enig med deg.. Jeg skal ta en god og real pause jeg og.. Trur ikke det er meninga at jeg skal ha baby med det første.. Vi holder snakken på msn og på mobil vi vettu, jenta mi <3 Lykke til hvertfall.. *KlemmeMassePå*
2 Gullunger Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Det er trist når man ønsker seg barn og ikke blir gravid. Men - målet er jo barnet, og ikke svangerskapet i seg selv. Noen venner av oss har prøvd lenge, kan ikke få og er nå godkjent for adopsjon. Et litt "annerledes" svangerskap men veldig spennende ventetid det også! Og helt uten fare for strekkmerker og bekkenløsning.... selv om det er en fattig trøst når man nettopp har gitt opp å prøve selv... Sommer klem til deg også
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Stor klem til deg... Utrolig trist ...=o(...Håper du kommer tilbake, friskere i mot etter sommer, (aller helst i sommer med en voksende i magen)... Kanskje din tid ikke er riktig ennå, men den kommer, skal du se=o) *god klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå