Gå til innhold

baeresjal....trenger raad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forstaatt at det finnes mange ulike typer, og jeg trenger raad om hvor jeg kan finne et godt men ikke fryktelig dyrt baeresjal paa nettet. sjalet skal brukes til aa baere han i til daglig (da han vil bli baert veeeeldig mye) og ogsaa til byturer og reiser. det er viktig at det er behagelig for baade meg og han...at det ikke belaster nakken min saa mye og passer paa ryggen hans :) han er 3 uker.....de kan brukes til amming ogaa, ikke sant? haaper paa mange svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du har tenkt å skaffe deg bæresjal! Det er jeg sikker på at dere vil ha masse glede av, det har i alle fall vi hatt! Masse kos og nærhet og veldig praktisk! Jeg hadde i alle fall villet gått inn på en nettside som heter Tettinntil.com. Der finner du omtaler, forum og linker til ulike butikker/nettbutikker som selger sjal. All informasjon du skulle måtte ønske. Dere kan også kjøpe brukt sjal, for de fleste blir bare mykere og bedre etter hvert som de brukes. Der inne kan du også se om det finnes en bærehjelper i nærheten av der du bor, slik at du kan få prøve ulike typer sjal og bæretøy med veiledning. Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...