Sylteflesk Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Finnes det? Vi har et skinn fra Nøstebarn som vi brukt i senga og i vogna frem til nå, men jeg har egentlig lyst til å kjøpe et mindre skinn til å ha i vogna og som vi slipper å flytte frem og tilbake hele tiden. Men vi begynner nok å bruke sportsvogndelen (Emmaljunga Edge) om ikke lenge, og da må jo underlaget ha hull til seler. Har ikke lyst til å skjære hull til selene i det dyre Nøstebarnskinnet.
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det er hull til 5-punktsele i det ene skinnet vårt... Men det er lammeskinn som hører til vognpose, som kan tas løs.. Så for å kjøpe det, må du kjøpe hele vognposen... (Odenwälder lammy xl). Men hva med å kjøpe et billigere lammeskinn, og skjære hull?
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Kjøp et billig skinn til. Vi betalte 200kr for vårt, men det var på tilbud tror jeg på Babyshop. Det skal vi skjære hull i nå.
Fisk med CV Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Teutonia har. Kan bestille på www.lilleprinsen.no Finnes rimeligere utgaver også. Kjøpte mitt på en barneutstyrsbutikk nordpå. Kostet bare 500.
mumbo Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Emmaljunga Edge og skinn fra Nøstebarn, det er akkurat det samme som vi har :-) Bruker det både i vogna og i senga, veldig glad i det. Jeg kuttet ett hull til den nederste stroppen, de to selene fra siden bare tar jeg over skinnet. Bruker ikke de to øverste selene, det holder lenge med trepunkts. Hullet synes knapt fra oversiden, hårene tetter det igjen. Dessuten blir hullet så langt nede på skinnet at babyen ikke ligger over det når han ligger i senga. Men det finnes egne skinn med hull hvis du vil slippe å flytte på det. Kalles vognskinn og er mindre og med huller.
Mayken Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Du får kjøpt skinn til å ha i bilseter, der er det hull til seler. Da det første bilsetet begynte å bli litt lite, tok jeg ut skinnet og puttet det i vognen i stedet, det funker helt fint.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Vi har også den vognen og lammeskinnet fra nøstebarn.. Men når vi begynte med sele i vognen kjøpte jeg skinnet som er til bilstol på nøstebarn. Passer helt fint til både emmajungaen og trillen. Og til vinteren flytter jeg det over til bilstolen.. for da har jeg jo dunpose i vognen..
lifa og Eline Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Vi kjøpte det største fra Nøstebarna til å ha i senga, hadde tenkt å bruke det i vogna på dagtid men fant ut at jeg vill eikke ta det frem og tilbake pga. eksos og støv ute. Kjøpte ett på babyshop kr. 299,00 (tror jeg det var) tok en tapetkniv og skar selv hull til selr i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå