Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Svigerforeldrene min kommer aldri hit på besøk.. De drar bare til familien til broren til typen min. Trodde at de kom til å komme mere på besøk etter at han lille kom til verden, men der tok jeg feil gitt!! Å svigerfar jobber på båt, 1 mnd på og 1 mnd av....Han har vært innom her 1 gang i 50 min i løpet av den mnd han var hjemme sist. Svigermor har ikke vært her siden.....hmmm...jeg lå på sykehuset for 4 mnd siden? Men guuud vet hvor ofte de har vært hos de andre..enda de bor mye lengre unna. Å de kjører forbi her når de skal til dem. Stopper ikke for å si hei en gang. De bor 2 timer unna oss og 3 timer unna de andre. Nå skal de reise til broren til typen min igjen i dag, kommer ikke innom her en gang..Å der skal de være ttil søndag...Kommer ikke innom da en gang,. De har ikke tid sier de. Men når de savner han lille så får vi høre at vi må reise til dem... Frister ikke lengre å reise til de når de aldri kommer til oss. Vi har bodd i dette huset i 1 år og 6 mnd. 1 gang, jeg sier det igjen...1 gang har de vært her på overnatting. Å det var kun 1 natt å. Hvor mange ganger de har vært her på dagsbesøk...hmmm.... tror det er 5 ganger, men da har de bare vært her i et par timer. Å i helga skal vi til broren og dama ....(til typen) det er bursdag.. frister ikke i det hele tatt. De har heller ikke vært her på besøk så mye. 1 gang etter at han lille kom til verden. å det var jo verdens beste dag å komme på da...dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset!! Da kom de med to viltre unger som ropte og skrek og laga leven. Helt i orden at de kommer med ungene, men dagen etter da! De hadde til og med tenkt å komme samme dag som jeg kom hjem fra sykehuset. Er det jeg som er litt rar nå som mener dette? De er kjempesnille og greie, ikke noe i mot dem sånn. Men hvorfor skal vi ALLTID reise hit og dit for å vise frem han lille? Hvorfor kan de ikke komme hit?
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg skjønner deg veldig godt. Besteforeldra mine er sånn... De kan klage over at vi kommer sjelden på besøk og aldri ringer. Men vi hører ALDRI fra dem. Siden det bare er besteforeldra mine, har jeg ikke orka å sagt noe til dem.. og de er sånn mot andre også. Har dere vurdert å ta det opp med dem? Kan jo være de ikke tenker over det...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 På en måte ja.... Sambo sa det til dem før han lille kom til verden..På en måte som hintet om det. Er det unger vi må få for at dere skal komme på besøk til oss eller? Å når han kom til verden og tiden gikk, så sa han " Ja, nå er ungen kommet til verden, men dere er fremdeles ikke å se" Vet ikke hva han fikk til svar.
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 De burde ta hintet da, ja.... Spør han hva han fikk til svar...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Svigermor skal til de andre i helga også...Sendte hun melding nå om hun kom innom her før de fortsatte turen til de andre. Spennende å se hva man får til svar. Får vel " Nei, tror ikke det. Det blir så sent før vi kommer frem til de andre da"
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Regner med at de flirte sammen med han....Hehehehe liksom... Eller så fant de vel på en unskyldning....
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Får håpe du får et overraskende svar (i positiv forstand)
Arb.ledig husmor Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Hei! Jeg kjenner oss veldig godt i det du skriver. Fra jan.06 til april 07 bodde eg å sambo på sørlandet. Vi fikk en datter sept.06. Sambo har en søster m/fam og en mor m/sambo på østlandet. Selv har eg mor og far, samt bror m/fam på vestlandet. Mor og far min kom ned på sørlandet til oss både 1-2-3 ganger før Serina ble født, og kom 2 dager etter at ho var født... Og bror min m/fam kom ned uken etter at ho ble født.. Svigermor og søsteren t sambo maste såååå mye om å få se den lille, men å komme ned på besøk til oss kunne de ikke, for det var såååå langt å reise med to små barn(2 1/2 og 4 1/2 år). Så det endte jo med at vi reiste t østlandet (5-6 timer å kjøre) med en 2mnd gammel baby... For det mente de ikke var sååå langt... Og det er eneste ganger søsteren har sett Serina... I desember skulle mor m/sambo komme på besøk til oss for å passe Serina, og da møtte de opp drita full (vi er selv nesten avholds, og sa klart ifra at vi ikke godtok dette..) Men da skyldte de på at togreisa var så lang, at de måtte ha noe å gjøre på :s. Og når Serina skulle døpes, var det bare søsteren som kunne komme (resten av familien var hjemme, for det var såååå langt å reise). Men søstra ble også syk da, så kom ikke likevel... Men ho kjøpte gave, og den har ho enda ikkje sendt :s Det er snart 4mnd siden ho ble døpt... Neste år gifter vi oss, og de sier de skal komme, men vi får no se da... For søstra kan ikke ta fly, tog, buss... og bilen tåler ikke den laaaange reisen... Så du er ikke alene her om å ha en sånn familie... Sorry, for dette innlegget, men eg måtte bare si at du er den ikke eneste som alltid må reise dit og dit for å vise fram...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå