Gå til innhold

Nittedals jenter!! :o)

Anbefalte innlegg

Skal vi prøve å få til et nytt treff ? Skal vi gjøre som sist og sette opp noen datoer, også ser vi hvilken dato som passer flest? :) Håper noen av disse passer alle?

Forslag:

Torsdag 7 juni: Genusa

Mandag 11 juni: Genusa

Tirsdag 12 juni: Genusa

Onsdag 13 juni:

Torsdag 14 juni: Genusa

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9475522-nittedals-jenter-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, sånn blir det vel.. Da ser det ut som vi får det til tirsdag 12 juni da..? Hadde vært koselig..

Torsdag 7 juni: Genusa, augustibarn

Mandag 11 juni: Genusa, Gøril

Tirsdag 12 juni: Genusa, Gøril, (augustibarn?) Amy77

Onsdag 13 juni:Gøril, augustibarn

Torsdag 14 juni: Genusa, Gøril, (Amy77)

Onsdag 20 juni: Amy77

Annonse

Annonse

Jeg vet ikke om jeg klarer å komme. Føler meg i skikkelig dårlig form om dagen, og sliter litt med det..

Får se hvordan formen er i morgen også, men om jeg ikke dukker opp så vet dere hvorfor.. Håper jeg kan, for jeg har jo så lyst på treff.

Har ferie nå, men ikke mannen min, så er bare hjemme alene og kjeder meg litt.. Så ett treff hadde egentlig vært gull verdt, men får se om jeg føler meg bedre til i morgen.

Klem :)

ååh, du MÅ komme gøril!! Jeg er heller ikke så god form for tiden.. sover utrolig dårlig i denne varmen, og sitter heller ikke så godt så lenge av gangen.. Så for min del blir det nok et "effektivt" treff, før jeg må dra hjem og legge meg på sofaen:) Men det hadde vært så utolig kjekt om du klarte å komme - for for min del iallefall, så blir det nok tyngre å legge planer for kveldene jo nærmere terminen jeg kommer:)

Sees vi ikveld da? Håper det:)

Er dere andre jentene klare??

jeg har så lyst til å komme, særlig for din del Amy77.. :)

Jeg skal i allefall prøve så godt jeg kan. Håper at mannen min kommer hjem fra jobb tidsnok da, så han kan kjøre meg dit (jeg kjører ikke bil selv..). Han jobber litt sent i dag..

Ja, jeg sover null og niks for tiden, kun på ettermiddagene jeg får noen timer. Sliter med bekkenet, så jeg må liksom ligge på en spesiell måte også. Veldig vondt å sitte stille.. Også har jeg VONDE leggkramper som tar over kroppen min, hehe. Så dette fører til at jeg nå har verdens verste humør og er bare trist og lei.. :/

Men, jeg skal se om jeg får noen timer på øyet i dag, og om jeg klarer å karre meg i vei.. Det er mest pga bekkenet at jeg ikke kan skjønner du..

Klem :)

Hei!

Jeg kommer, har bilen fram til kvart på åtte. Så det blir ikke så kjempelenge for meg heller. Genusa og Amy, dere kommer helt sikkert? Ikke noe gøy å bli sittende alene :-))) Gøril, håper at du får tatt deg en tur, litt skravling gjør underverk for kropp og sjel!

Styrkeklem til både Gøril og Amy.

hehe.. ikke meningen å presse deg gøril, men jeg håper bare at du kommer, for det hadde vært så utrolig kjekt å se deg igjen! Men selvfølgelig må du se på formen, så jeg krysser bare fingrene for at du orker en time eller to. Og bare si ifra om jeg skal hente deg, ingen problem det - bare å skrike ut:)

Og augustibarn - to timer passer bra det.. vi rekker mye på den tiden skal du se.. Tror ikke det blir så mye lengre for min del heller nei;) Og ja, jeg kommer helt sikkert, og har ikke hørt noe om at Genusa har meldt avbud heller.. ;) Gleder meg - sees om noen timer!

nei.. da tror jeg vi avlyser igjen..!! for det er ikke like kjekt om det bare blir oss to, er det vel augustbarn? Håper du får denne meldingen før du drar bort på peppes, så du ikke blir stående alene.. for da får jeg veldig dårlig samvittighet!! Skal vi prøve å få til møte enda en gang, må vi gi hverandre mobilnummerene tror jeg.. ;)

håper virkelig at augstibarn leser dette før hun drar ja.

Kjenner jeg også får veldig dårlig samvittighet om ikke..

Ja, jeg kan godt arrangere treff her neste gang. Hjemme hos meg med noe å spise og drikke :)

Jeg har ferie nå også, så er hjemme på dagtid.

Skal på "ferie" (tur til svigers) førstkommende fredag og i blir der i to uker, etter det blir jeg værende her i nittedal. På dag og kveldstid.

Vi må nok ha mobilnummer tror jeg. Hehe.. Nå har er det noen som har her i allefall..

Klem til alle fra "litj-invalide" gøril

:-) Jo jeg rakk å dra... Fint at Amy fikk ringt Peppes, så jeg slapp å stå der helt alene så lenge. Det trådløse nettet var nede her rett før jeg dro, slik at jeg ikke fikk sjekket om noen hadde meldt avbud i siste liten. Hele familien kunne kose seg med pizza hjemme istedet, så ikke ha dårlig samvittighet! Det var mange blide fjes å se når jeg og pizzaen kom hjem! Litt Eventyrsjokolade til slutt så er alt greit.

Jeg er bare hjemme to uker til, så drar vi på ferie og blir borte til august. Så for min del får jeg satse på å bli med hvis vi skal møtes med de små en gang i høst. God bedring til dere.

Klem

Hei hei. Beklager at det ble sånn idag:( Har bare hatt så fryktelig magesmerter de siste to dagene, og måtte til slutt ringe sykehuset for å høre hva dette kunne være. Trodde jo at det var luft, men to døgn hvor hele magen gjør kjempe vondt er vel ikke bare luft? Så jeg skal dit imorgen hvis det ikke er noen bedring over natten...Synes det er lite spark nå også i forhold til for tre dager siden...Uff uff....

Men jeg jobber ut denne uken, så har jeg ferie så en tur innom deg Gøril hadde vært veldig koselig:) Beklager nok en gang at det ble sånn for min del idag, og at du augustibarn ble sittende der alene... sorry....

Håper du føler deg bedre Gøril??

Klem Genusa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...