Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 jeg er 11+1 i dag. Vet at fosteret ligger på riktig sted, så er ikke bekymret for exu. men jeg har begynt å få problemer med den høyre siden i nærheten av eggstokkene. det går helt fint, til jeg skal reise meg opp, og legger bena over på den siden. da får jeg vondt. det er ikke alltid, men ofte nok til at jeg lurer på hva dette er? kan gjøre ganske vondt, så tar det bare helt med ro når det skjer, og bruker andre siden istedet.. noen som har vært borte i noe lignende? er ikke stikkende smerte,ikke murringer eller noe, kan sammenlignes med muskelkramper, bare ikke fult likt det heller...
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hei! Jeg mener at det er stor sjanse for at dette "bare" er ligamentbåndene/senene som livmoren er festet i som strekker på seg. Jeg kjenner også smerter i sidene hvis jeg nyser, eller reiser meg brått. Det kan gjøre ganske vondt. Jeg er en uke mindre på vei enn deg. Men selvfølgelig: Hvis du er veldig bekymra, så ring helsevesenet :-)Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå