Gå til innhold

Verdens beste bestemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermora mi er nesten 80 år, og hadde nok ikke forventet å rekke å få enda et barnebarn når samboer og jeg fikk vår første i fjor. Skal hilse å si hun ble glad, ja, jeg tror faktisk hun fikk en liten vitamininjeksjon av hele greia ;-).

Helt fra begynnelsen har hun villet ha mye kontakt med snuppa, som er 1 år nå, men fra starten av ble det mest gråt og sutring for hun var så skeptisk helt til hun var 7-8 måneder (snuppa altså ;-). Men etterhvert gikk det bedre og bedre, og nå stråler de begge to når de møter hverandre, og det er så fint å se! Jeg er så takknemlig for å ha en svigermor som oppriktig elsker snuppa, og bare vil det beste for henne.

Såklart merker man av og til at vi er forskjellige generasjoner med dertil meninger, sånn som hvor mye klær babyer skal ha på. Men jeg må si hun har vært helt fantastisk til å stille opp når jeg var sliten i begynnelsen. Da kom hun og hjalp til med hagearbeid (!), avriming av fryseren, matlaging etc. Også nå blir hun gjerne med på handleturer slik at hun og snuppa kan omgås mens jeg handler uforstyrret. Jeg føler vel at jeg da gladelig kan overse det at snuppa på ingen måte får lov til å gå barbeint, uansett hvor varmt det er...Slike ting som kos, avlastning og ubetinget kjærlighet betyr faktisk så utrolig mye mer.

Heia bestemor!

Fortsetter under...

Skrevet

Så koselig og fint sagt om svigermor

Dette var faktisk rørende å lese, du er nok en flott svigerdatter!

Skrevet

så fint å lese om en flink bestemor!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...