Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 http://www.femina.no/php/art.php?id=383469 Fant denne testen på nettet i dag Er du og din kære klare for barn??
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Min livsstil var visst ikek helt foreneligmed familielivet påstår den.. Ikek skjønner jeg hvordan den får det svaret. Jeg har jo 1 barn fra før, alt rundt med er tilrettelagt for barn bortsett fra en jobb å gå til hver dag.. tror det må være en feil på testen jeg.. Løvinne 81
mamamaren Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Men så skal det sies at denne testen er laget for ikke-gravide. Jeg som er gravid klarer liksom ikke finne passende svaralternativer - hvilket jeg ikke hadde funnet om jeg ikke var gravid heller, for den saks skyld...
Blåbærmuffins Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg var klar som et egg stod det. Og det stemmer jo ganske bra
Lotta med novembergutt Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg svarte jo alle de "riktige" svarene, likevel kom det ut at jeg ikke var klar enda. Jaja - den om det! Jeg vet med meg selv at jeg er klar:) - og det er vel det viktigste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå