Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 http://www.femina.no/php/art.php?id=383469 Fant denne testen på nettet i dag Er du og din kære klare for barn??
Hemmeligheten Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Eg er vist ikkje klar seier testen. Veit ikkje om det å ikkje ville dulle med barn på bussen er eit godt nok argument for det. men artig å teste seg sjølv.
Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 når jeg svarte på den fikk jeg også beskjed om det samme, uansett hva jeg svarte.. Tror det må være en feil på den.. Sende mail til dem jeg
Junigull 08 + julispire Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Måtte prøve jeg og.. Endte med "du er klar som et egg. - har du eggløsning nå er et spørsmål du spør deg selv om ofte."
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk: Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv. JIPPI! Og ja - jeg vet nøyaktig når jeg har EL!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Den testen stemte ikke på meg i det hele tatt alle mine svar passet perfekt og likevel fikk jeg "du er ikke klar" :-) .. men nei, jeg vet ikke nøyaktig når jeg har EL ;P
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Nei denne testen her var dum altsaa! Jeg var visst ikke klar, i foelge dem. Tull og toeys!!! Jeg er klart som et strutseegg jeg! Saa det saa! hehehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Hehe...fikk klar som ett egg jeg...har jeg EL nå er det jeg spør meg selv hele tiden... hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå