Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en ny graviditetstest i dag, fikk jo svar på Bp i går, som var på 55 på RD 13.

Testen i dag ble negativ. Jaja, jeg var jo forberedt!:-)

Nå skal jeg ha en heidundrende sommer, før jeg hiver meg på fryseforsøk når tanta dukker opp igjen.

Noen som har hatt en kjemisk her om kan svare på når de fikk mensen igjen?

Skrevet

Uff så leit Sam.

Uansett hvor forbredt man er så er det vondt!!!

Jeg har aldri hatt kjemisk, så kan ikke svare på det, men tenkte jeg skulle melde meg på det med en heidundrende sommer!! Testet negativt i dag, jeg også, etter 2 ivf. Pyton dag... Men heldigvis en fin årstid i møte:-)

Skrevet

Ja, en fin årstid, det er heldigvis ikke svarteste vinteren:-)

Vet du hvavi gjør nå, lita? Hehe, samme nick som navnet på katten min:-) Vi koser oss skikkelig i sommer, nyter litt alkohol i godt lag, pynter oss som hver dag er en fest, og nyter livet og sola.

Vi kan ikke deppe bort sommeren!:-)

-For til høsten er vi gravide!:-)

Dagen er skikkelig pyton, men vi må bare se forbi den, og glede oss over det vi har, -og kommer til å få!:-)

Det blir en liten baby på meg og deg også skjønner du, bare ikke riktig enda!

Klem til deg:-)

Skrevet

Hei Sam,

Jeg hadde en kjemisk graviditet nå i april/mai, og mensen kom 20 dager etter innsetting. Skikkelig kjip opplevelse. Men jeg rekker frys før sommerferien, så jeg håper jeg ikke kan ta den heidundrende sommern :)

Men unner deg en!

Kos deg masse i sommer og gled deg til høsten. Vi satser på å feire jul med bul på magen!

Skrevet

Synd det ikke gikk din vei denne gangen :o(

Jeg hadde kjemisk og fikk ikke mensen før etter 86(!) dager... Holdt på å bli gal. Men får håpe du slipper å vente så lenge.

Skrevet

Å så kjedelig!!!! Jeg svarte deg i det andre innlegget jeg...så ikke dette..

Jeg håper fortsatt jeg da...........

Da jeg hadde kjemisk sist kom mensen ganske kjapt...4-5 dager etter jeg hadde testet hvis jeg ikke husker helt feil....

Nyt sommeren, det blir din tur til høsten!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...