Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 http://www.femina.no/php/art.php?id=383469 Fant denne testen på nettet i dag Er du og din kære klare for barn??
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 He he! Her er svaret jeg fikk, og jeg har 4 barn fra før!!!! Det ble litt komisk... "Ikke akkurat nå. Livsstilen din i dag er ikke helt forenlig med familielivet. Du venter nok litt med familieforøkelsen." Må le, jeg... ))
-fant - 05.03.2008 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 jeg fikk til svar at min livstil ikke var forenelig med barn akkurat nå... stoler ikke helt på slike tester.. ler jeg og
JordbærMamma Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Tror denne testen er lagd for at de synes det kommer for mange barn i Norge jeg!!! Svarte jo kjempepositivt på alle spørsmålene synes jeg, de aller fleste tingene klaffet: Veldig glad i barn, kan å skifte bleie, vi har snakket lenge om å få barn, vi har god plass i huset. Resultat: Ikke akkurat nå. Livsstilen din i dag er ikke helt forenlig med familielivet. Du venter nok litt med familieforøkelsen." Hehe, tror det er det eneste svaret de har der jeg......... Er vel ikke det, men må være rimelig perfekt for å klaffe der!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Kanskje den har hengt seg opp... eller at de som har laget den ikke liker barn og vil redusere antall fødsler! Kanskje det er en overlege som skal spare penger på fødeavdelingene som har satt den sammen??? )
JordbærMamma Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, ler og ler. Siden det ingen her på Bli Gravid som er klare for barn kan vi vel begynne å diskutere noe annet da?? Hmm, hva med strikking? Hunder? ;p
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Den har ikke hengt seg opp! Jeg fikk :du er klar som et egg!
-fant - 05.03.2008 Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 jeg prøvde testen en gang til.. svarte nøyaktig det samme som på forrige test. 1. gang din livstil er ikke forenelig med barn akkurat nå 2. gang Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv. bli klok på det den som vil. (må legge til at den siste er helt lik hva jeg tenker)
Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2007 Tror det er en feil p åtesten.. Alle har jo fått samme svar.. Skal sende dem en mail jeg..
Måånestråle Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk "Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv." Så da er jeg vel det da?! hehe
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk: Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk: Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv.
Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. juni 2007 Da er jeg endelig "klar som et egg" også.. Sikkert feil på den tidligere i dag
Meg og gutten min Skrevet 1. juni 2007 #17 Skrevet 1. juni 2007 juhuuuuuu jeg var klar som ett egg på den testen gitt... og det kan vel også kanskje stemme?hehe
Stoltmai mamma:) Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 tok testen jeg, svaret jeg fikk va: Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv... hehe. igrunn ganske sant
*vilsågjerne* Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 klar som et egg Hehe, hadde ikke akkuratt ventet noe annet heller;p Kjenner det VERKER i heeeele kroppen! Eggstokkene og livmora rister når jeg ser på småbarn ;p
gladJenta25 Skrevet 1. juni 2007 #21 Skrevet 1. juni 2007 eg fikk: du er klar som et egg.. har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. juni 2007 #22 Skrevet 1. juni 2007 Jeg var visst 'klar som et egg og jeg spør meg selv ofte om jeg har el nå'... slipper heldigvis å spørre meg selv om detda siden jegvetnøyaktig når jeg har el;-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. juni 2007 #23 Skrevet 1. juni 2007 hahaha...jeg fikke også : Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv... Eeeh...tror det stemmer også.,...hahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå