mäuschen Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har lyst på en liten trille som er lett, liten men også god. Hva anbefaler dere?
Lillebror og stoerebror Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg kjøpte Carena brukt på finn. Liker den kjempe godt. Den er topp til små turer, butur og ferier. Lillegutt sover godt i den også.
Forskeren Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Har dessverre ikke hørt noe godt om Carena triller når det gjelder kjørekomfort... Selv har jeg en Peg Perego Pliko, ikke så mye brukt enda, men har hørt utrolig mye skryt av den (men den er en del dyrere enn Carena...)
Lillebror og stoerebror Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Den er nok ikke beregnet for lange turer med mye trilling, men er helt topp som ekstra vogn.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Carena sprint er veldig billig og jeg har to venninner som er veldig fornøyd med den. De selger den på www.mamma-mia. no for 1599kr og på www.toffeliten.no for 1499kr. Men hvis du mente mer sånn paraplytrille så har de carena easy 07 model på mamma-mia også for 1099 kr. Den ser veldig fin ut spør du meg og er i følge det som står der beste kjøp kåret av forbrukerrapporten i 05. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå