-fant - 05.03.2008 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 har prøvd mer eller mindre i ett år nå.. (sluttet på pilla i mars i fjor) men ingen baby har så lang meldt sin ankomst. kjenner at det sliter at det tar slik tid. vet det er normalt at det kan gå opp mot ett år, men hvis det er noe galt kan jeg jo like gjerne få vite det nå. har lest her inne at hvis man har lite blødning under mensen kan det tyde på at egget kan ha vanskligheter med å feste seg.. nå sist mens varte den bare i to dager.. blødde alltid fem dager eller mer før.. virker som om det blir mindre og mindre for hver gang den jævla tanta dukker opp... men selvfølgelig er det lang ventetid.. fikk ikke time før 3 juli.. men kanskje jeg roer meg litt ned nå som jeg vet at jeg skal til legen..
Lille Trille* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Vil bare ønske deg lykke til! Håper det snart blir en spire på deg!
millymolly&mini Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Så bra at du har fått time! Håper ekspertene finner ut av det! Håper du blir gravid snart:)
-fant - 05.03.2008 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 takker for oppmuntringen.. satser på en snarlig innflyttningsklar spire masse lykke til til dere og.. snille søte jentene
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ønsker deg masse lykke til, jeg også! Krysser alt jeg kan for deg! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ) Klem
L<3E<3 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ønsker deg lykke til.. jeg og sambo skal til legen juni..
-fant - 05.03.2008 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 hei musa. så spennende. hvor lenge har dere prøvd? hold meg oppdatert, så vet jeg hva jeg går til.. aner ikke hva jeg skal si til legen jeg. eller hva som kommer itl å skje. om hun tar meg på alvor, hvis du skjønner. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå