Gå til innhold

Jippi - jeg skal på ul i dag!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vært hos legen nå, for å følge opp hvordan det gikk med småblødningene jeg hadde i helgen. Har ikke blødd noe mer, og formen er fin, men legen min synes vi skulle ta en ul likevel, bare for å kunne slappe av. Så han ringte opp på ullevål og fikset ul på dagen! Kjempespennende, og skummelt og gøy - alt på en gang...! Jeg er helt i hundre nå!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så fint da, masse lykke til!

Regner med vi får høre hvordan det gikk etterhvert?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjempe fint!!!gled deg t å hilse på d lille mirakelet..og husk å komme med oppdatering=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pelin,

Har du vært der nå? Jeg er så spent på hvordan det gikk, og håper alt er i orden med både deg og den lille avleggeren!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært der ja! Tusen tusen takk for lykkeønskninger. Det gikk KJEMPEFINT! Fikk se den lille reken med det bankende hjertet, legen sa alt så strålende ut! Ble flyttet noen dager frem, så nå er jeg visst 7+1 istedenfor 6+4, og det er jo også litt godt- alle monner drar :P Fikk bilde av det lille nurket vårt - og selv om h*n ser ut som en liten sort reke, så er h*n fryktelig søøt altså!!! Puh... nå puster jeg lettet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Nå ble jeg veldig glad! Du høres så lykkelig ut nå! Så reka var søt, ja? He he. Søtreka. Ekstra morsomt at du var lenger på vei enn du trodde,- så blir det blittelitt kortere ventetid. :-) Håper du får en herlig helg nå som du vet at alt er bra inne i magen din!

 

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det - helgen kunne ikke begynt bedre! Vi er stolte og glade begge to :)

Ha en fantastisk helg du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Blir vel 19.januar etter mine beregninger.. Deilig å være litt lenger på vei enn man trodde - kan også forklare min veldig tidlige positive test(seks dager før ikm) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke dette helt.. Hvis du har 16.januar og er 7+2, og jeg er 7+1 så burde jeg vel ligge en dag etter deg? og dvs.17.januar? men når jeg regner på det kommer jeg til 18.januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eg e nemlig 7+3 og har termin 17januar=)

 

så då har vell du termin 19januar eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...