Gå til innhold

Mannfolk!!! (samme som på skravle)

Malla86&Amalie07

Anbefalte innlegg

Eg må berre få klaga litt her altså!

Barnefaren er ein skikkeleg vinglepetter.. Eg er då aleinemor, men har hatt eit av og på forhold med barnefaren siden da vart slutt i mars.. Han har vore gasnke søt og komt meg masse god ord og da.. Men no veit eg ikkje lengre kva han tenker.. Eg har funne ut at han har begynt å flørte med smårips på msn igjen.. Og no i da siste so har han vore ganske stille av seg.. Han sender ikkje mld og han svarer sjelden når eg sender mld... Og når han først svarer, så er det ikkje så masse god ord..

Han gidde ikkje å komme inn på besøk til meg heller.. Han har ikkje lappen, så han må ta buss.. Men da vil han ikkje.. Også seie han at han ikkje har råd.. Da trur eg lite på.. For han forteller at skal bestille seg bærbar data og ny mobil... Også veit eg at han har nett fått bonus på ca 40 000 kr.. Så råd har han!

Eg hadde bursdag på mandagen så var, men han ville ikkje feire den sammen med meg...Eg var hos han den helgen, så han kunne ha vore med meg heim, men han ville heller sove, så eg reiste eg.. Fekk då mld frå 20 min etter på, visst eg hadde venta eit kvarter så hadde han vore med.. Sannheten er at eg venta på han i 40 min og eg var opp på soverommet til han ganske ofte og sa at visst han skulle vere med, måtte han stå opp.. Han berre låg like godt.. Han liker å skylde tinga på meg...

Fekk bursdagsmld, men ikkje so veldi hyggeleg ein.. "Gratulere med dagen! Du koser deg vel uten meg der! Go natt!" Veldi kjekk.. Så eg har no vore deppa siden søndagen.. Gråter kvar dag... Eg veit ikkje ka eg ska gjera.. Det er 22 dager igjen til fødselen og eg føle meg heilt lost...

Måtte berre få dette ut..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...