Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/30/502138.html *puster lettet ut*
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 He he he.....jeg leste om det på tx-tv, og måtte lese to ganger for å fikk med meg hva det sto.
Tally Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 HVA??? Men hvis man ikke kunne tro på det som først stod i avisen, hvordan skal jeg kunne tro på dette da???? He, he
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Skremmende. Hvis Tinky-winky og veska hans kan gjøre utslaget på ungene, tenk bare på hva 80-tallet har gjort med oss. Har jeg grunnlag for å saksøke?
Tally Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja, hvis du finner ut av det, så si i fra! Synes 80-tallet stort sett var morro, og hvis jeg i tillegg kan få erstatning for det, så ja takk, begge deler!! :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Men det gjelder bare polske barn. . Hva med de norske?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hva skal jeg gjøre for å bli homo da? Bare tenk på alle de episodene jeg har sett og forsøkt å kjenne etter om jeg følte trang til å barbere hodet og gå i rutete skjorte - ingenting. Hvem skal man stole på i dagens samfunn?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Pokker. Her var jeg i gang med å utarbeide tidenes teletubbies-compilation til lilja og luten, jo.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2007 Om ikke teletubbies tar dem gjør comebacken av 80-tallet det. Homobølgen.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 Men dette gjelder jo bare bare barn, luten. En eller annen har garantert sikkert laget en voksenversjon av greiene akkkurat som med Karius og Baktus og Snøhvit og de syv dvergene...de tre små griser også, tror jeg... Prøv piratbay.org og se hva du kan finne. Et eller annet der er nødt til å være homofiserende.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 søren og jeg som har kjøpt to teletøbbies filmer og tvunget barna mine til å se på de. hva skal jeg finne på nå da. noe må jeg jo kunne påvirke hos dem. ;p
Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 hoho ja gjør det. håper du får svar. men er det ikke en av di andre teletøbbiene som har en ball da. gi tinkywiky en hammer eller noe håntverker utstyr ei bukse som henger så vi får en slik sexy sprekk da dåner damene da. nei hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå