Gå til innhold

Tyrkia i august med 9 mnd gammel gutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har vært i Tyrkia på den tida,er det fryktelig varmt?

Ving har skikkelig tilbud i dag,så blei veldig frista til og bestille..

Men er det noe særlig med en gutt på 9 måneder?Noen som har erfaring?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke gjort det.. Jeg har vært i Tyrkia i august og gradestokken kom til tider opp mot 50 grader, det er vaaaarmt altså... Eneste vi orka var å ligge på en flytemadrass i sjøen

Skrevet

Vi skal dit i september med en på 7 1/2 mnd,er ikke fult så varmt da,august er jo den varmest mnd,med det varierer har vært der i august de 4 siste årene og det første var det 48 grader og de ander årene har det vært bedre 36-38 Og opp i 45 det ene året...så man kan ikke vits sikkert,kanskje du skulle drøye det til slutten av august begynnelsen av september...så dere ikke kommer i den helt varmeste perioden men det er jo ingen garanti..

Skrevet

Jeg har vært der i august og da viste gradestokken rundt 45 grader. Holdt på å dø av varme rett og slett. Hadde ikke dratt med en baby i august mnd dit.

Skrevet

Jeg har vært i Tyrkia en gang, i slutten av september, men for mange år siden nå. Da var det over 40 grader - forferdelig varmt!!

Skrevet

jeg hadde aldri reist dit i august, verken med en baby eller små barn.. det er kjempevarmt der på den tiden.. nesten uutholdelig til tider, såvidt jeg har forstått.. det finnes så mange andre steder som egner seg bedre når man har små barn, eller samme sted, men på en litt annen tid..

Skrevet

Hei.

Vi var i Tyrkia i slutten av august i fjor og var vannvittig varmt,passerte 50gr. Hadde med tvillingene på 10 år og det gikk greit men måtte bade hele tida,var varmt under parasollen og... Deilig men ikke for en baby,hadde ikke gjort det. Dattera mi fikk brannsår inni henda etter å ha tatt på en grotte ved bassenget... Dra seinere på høsten eller nå.

Skrevet

Vi har vært der i slutten av august og da lå tempen på godt over 40grader hele tiden. Hadde ikke reist med liten unge dit på den tiden. Når det er 50grader er det eneste behagelige å ligge på en luftmadrass i sjøen. Det er for vamt å være på stranden - da brenner man seg på sanden. Og ved bassengene stod luften stille..

Skrevet

Slutter meg til de andre; jeg hadde ikke reist til Tyrkia med baby i august. Hadde ikke tatt med en 3åring heller for den saks skyld. Var der selv to uker, den første uken ville jeg nesten hjem, den andre uken hadde jeg vennet meg til varmen. Turte ikke å spørre hvor varmt det var der før på flyet hjem. Det hadde vært opp mot 50 grader! Når det er så varmt er det rett å slett tungt å puste, tungt å eksistere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...