Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 huff, idag har jeg ingen symptomer bortsett fra litt kvalme, sulten og ømme bryster.. bør jeg bekymre meg?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Du aner ikke hvor nervøs jeg er for en ma.. er sånn ultranervøs For jef har fått vite at jeg ikke kan bli gravid, men så plutselig ble jeg
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Har heller ingen symptomer de siste dagene....Har ikke vært kvalm på lenge, ingen ømme bryster Bare deilig å slippe ubehag, så jeg nyter det=)
M*A*S*H* Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Det er absolutt ingen ting du kan gjøre for å påvirke utfallet annet enn å forsøke å IKKE bekymre deg. :-) (og selvfølgelig la vær å drikke alkohol og røyke da...) Kanskje du kan ringe til ei jordmor eller noe og fosøke å bli beroliget. Det kan neppe være bra hverken for deg eller fosteret ditt å ha det sånn. Håper du kan få litt oppbacking av noen. Lykke til:-)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 jeg er fortsatt like dårlig...sliter skikkelig me kvalme å brekkninger å roper på elgen et par ganger til dagen...har aldri vært sånn noen gang verken me jente eller gutt i magen...jeg håper d snart gir seg!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hvor mange andre symtomer skulle du gjerne hatt, Butterfly? synes du dekker det meste jeg.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 er litt enig med anonym. du har jo mange symptomer likevel :-) men såvidt jeg ser er du 9-10 uker, og det er normalt at symptomene dabber av da. mine dabbet av i uke 9. lykke til, det går nok så bra så :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2007 takk for beroligende ord "fylt opp til desember" =) skulle gjerne hatt litt voksesmerter i magen også da, men det bruker og være der annenhver dag ca.. er snart 9 fulgåtte uker =) Men har man ikke de voksesymptomene ca hele svangerskapet? eller er d verst de første 8 ukene ? =)
Happy H Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 du har jo mange symptomer jo!!! Var ikkje du på UL å fikk vite alt va bra? forstår d kan være vanskelig å bekymre seg men d e ikkje bra for verken deg eller spiren at du er så redd hele tiden. finn frem til den siden m statistikker som ligger her inne, etter en har sett hjerteaktivitet er d store sjanser for at alt går fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå