Gå til innhold

Teutonia fun eller spirit s 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vurdert ulike vogner frem og tilbake i ukevis har vi endelig bestemt oss for en av disse to. Begge synes teutonia-vognene er fine, og de oppfyller mange av de kriteriene vi har hatt. Så nå står det mellom disse modellene. Innbiller meg at fun er stødigere siden den har fire hjul. Samtidig er jeg litt usikker på de små forhjulene når man går på ujevnt underlag, fortauskanter osv. Da er kanskje spirit bedre? Hvilken ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare på denne?

Skrevet

jo jeg kan svare på denne. Jeg har teutonia fun og har vært veldig fornøyd med den. Veldig god å trille, svinger lett og kommer frem over alt. Har lett for å få vondt i ryggen og skuldrene og da var det viktig for meg å ha en lett vogn. Så først på spirit'en men ville ha fire hjul pga stabiliteten. Jeg har trillet masse tur med den, asfalt, grus, over trikkeskinner etc og det har fungert veldig bra. Synes den er en super vogn! Virker ikke ustabil. I høst måtte jeg likevel supplere vognen med en city cross fra emmaljunga, mye pga en steinveg like ved oss som jeg bruker som snarvei. Så på store steiner fungerer ikke fun like bra;-) (det samme ville gjelde for spirit s3 og sikkert mange andre vogner, hehe)

Hvis valget ditt står mellom fun og s3 vil jeg helt klart anbefale fun:-) Hadde egentlig ikke noe å utsette på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...