ScaryMama Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Og Nikolai blir værsyk- grinete og trøtt osv. Men jeg gidder ikke gå tur, ble klissvåt forrige gang og siden jeg er litt småforkjølet så dropper jeg det. Men hva skal man finne på da? Hva gjør dere når det regner som verst?
ina:) Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hos oss løser søvnen seg med at vi har tak over trappa på inngangspartiet, så ida ligger der i vogna si å sover:=) men regnet og vinden slår inn på baby callen, så mor som prøver å hvile inne blir holdt våken av sprakinga i callingen hehe:=) Kjør dere en tur å besøk noen, dra på kjøpesenter, ta dere en deilig dusj eller et bad , sett på en fin cd og legg dere på gulvet å lek, svømmehall/badeland, bake boller hehe i det kreativet hjørnet i dag :=)))
manonym Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Pokker, nå regner det her også... Jeg som hadde bestilt sol idag! Vi gjør det samme sm ellersvi, prøver åfå dagene til å gå med husarbeid (når gutten lar meg få lov til det;)), se på tv osv.
ScaryMama Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Kjøpesenter sier du? Hmmm, kanskje jeg tar en tur på liertoppen etter dr.phil. Godt forslag!
snoopiloo Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ludvig sitter i vippestolen og klager. Her var begge klar for trilletur til torvet og en tur innom Jonas.... men frister ikke helt i dette været. Lysten til å ta livet av noen hybelkaniner er ikke akkurat stor heller....Kanskje bake litt...? Veldig kakao og bollevær!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, ser det gjennomgående er "de lokale" som kjeder seg;) (Hokksund til Asker:p) Hehe... Noen av dere som skal på messa i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå