Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2 årene spottet 5-6 dager før mens, mer eller mindre. Jeg har også de dagene det kommer brun utflod hatt mensen-vondt samtidig. De siste to "mensener" jeg har hatt har vært etter kjemisk graviditet, og da har jeg spottet enda lengre tid i forveien.

Nå er det 4-5 dager til IKM, og jeg har ikke antydning til spotting eller vondt. Jeg føler meg oppblåst (bokstavelig talt som en ballong der nede), har vondt i puppene (som jeg aldri har før mens) og er ganske kvalm og uggen til tider.

Herregud som håpet vokser!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå spennede, høres veldig lovende ut!!

Venter på cb digital i posten idag, de kan taes fire dager før! Har ikm i disse dager tror jeg, ikke helt sikker når- helt tullete syklus for tida!!

Hold oss oppdatert, håper du får positiv test:)

Skrevet

krysser fingrene og tærne for deg

=O)

Skrevet

Heier på deg, Bringebæret!

Skrevet

Jeg og=) Krysse krysse XXXXXXXXXXX

Skrevet

Å å å, så spennende! Hvor lenge var det du hadde tenkt å vente med å teste, igjen? Jeg heier på deg!!

Skrevet

Tenkte ikke å teste før minst 14 dager etter ikm.

Skrevet

Det blir spesielt spennende å vente når du har så mange symtomer..! Å. jeg håper SÅNN at den sitter for dere denne gang!!!

Skrevet

Takk skal du ha... Håper for deg og alle andre prøvere også! Har IKM neste onsdag/torsdag, så det blir et mareritt å holde seg neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...