Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har de siste 2 årene spottet 5-6 dager før mens, mer eller mindre. Jeg har også de dagene det kommer brun utflod hatt mensen-vondt samtidig. De siste to "mensener" jeg har hatt har vært etter kjemisk graviditet, og da har jeg spottet enda lengre tid i forveien. Nå er det 4-5 dager til IKM, og jeg har ikke antydning til spotting eller vondt. Jeg føler meg oppblåst (bokstavelig talt som en ballong der nede), har vondt i puppene (som jeg aldri har før mens) og er ganske kvalm og uggen til tider. Herregud som håpet vokser!!
millymolly&mini Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Såå spennede, høres veldig lovende ut!! Venter på cb digital i posten idag, de kan taes fire dager før! Har ikm i disse dager tror jeg, ikke helt sikker når- helt tullete syklus for tida!! Hold oss oppdatert, håper du får positiv test:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg og=) Krysse krysse XXXXXXXXXXX
Måånestråle Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Å å å, så spennende! Hvor lenge var det du hadde tenkt å vente med å teste, igjen? Jeg heier på deg!!
Måånestråle Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Det blir spesielt spennende å vente når du har så mange symtomer..! Å. jeg håper SÅNN at den sitter for dere denne gang!!!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Takk skal du ha... Håper for deg og alle andre prøvere også! Har IKM neste onsdag/torsdag, så det blir et mareritt å holde seg neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå