Gå til innhold

Idag er gullgutten vår 4 år!!!! Hipp hipp hurra.... =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma og lillesøster gikk stille inn på rommet hans idag. Hadde med pakke, kamera og en liten sjokolademuffins med 4 lys på. Gjett om han ble glad!! Vi vekket ham med en stille og rolig "Hurra for deg som fyller ditt år!!"

HAN BLE SÅ GLAD!! =) Tok masse bilder, og han var bare strålende fornøyd med starten på dagen.

Nå er han å feirer i barnehagen. Har fått velge farge på kronen. Den er gul, for det er favorittfargen hans! Så hadde han med en stor fin bilkake som mamma har laget. Den er selvsagt også gul!

Så venter familieselskap nå i ettermiddag, og barneselkap imorgen. =)

Hipp hurra for den store gutten vår!!!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til gutten din! Høres ut som har har en fin dag:-).

Skrevet

gratulerer med store gutten,

tiden flyr jammen avgårde ja...

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen:)))

Skrevet

Takk takk.... =)

Feiring er vel overstått både i barnehagen og hjemme. Mange fine presanger!! Klær, sparebøsse, biler, puslespill, lego, penger og en stor Cars-bil.... Ligthning McQueen!! TØFT!!

Snakkes!!

Skrevet

Hvor har de/dere fått tak i en sånn stor Lynte bil da? Det kunne nok gutten min ha tenkt seg:)

Skrevet

Gratulerer med 4-åringen :) Herlig alder :)

Skrevet

Lynet, mente jeg, hehe.

Skrevet

Farmor & farfar hadde kjøpt på Ringo mener jeg. Kjempefin. STOR også. Midt i blinken.... En fryktelig lyd i den da, hehe, så blinker den med et rødt lyn på siden når den lager lyd.

Hehe, den er med ham i sengen nå. Super!!

Skrevet

Åh... er den med lyd??? Jeg ORKER ikke flere bråkeleker, hehehe.

Skrevet

Jadddddda.... =) Hehe, masse lyd!!

Løp å kjøp davel.... =)

Skrevet

Gratulerer all mass bursdagen til 4 åringen din:) Hørers ut som han har hatt en fin dag:)

I morgen er det snuppa vår sin bursdag, blir helt stressa over alt som skal være iorden til hele hurven kommer i morgen ettermiddag. Det viktigste er at snuppa får en fin dag, så får morra svirre rundt ordne noe her og noe der...hehe

Skrevet

Takk!! Hipp hurra for godgutten min!! =)

Skrevet

Virkelig herlig alder ja.... Lærelysten, morsom, leker med ord og lyder, spør om alt mulig, teller og regner, stokker om på bokstaver for å danne ord. Kjempespennende å følge med på hva som opptar ham!! =)

Skrevet

Hehe, ja stemmer det.

Gratulerer til minien din. Hvor gammel?

Vi venter 20 barn her imorgen vi, så jeg HÅPER på FINT vær!! Hehe.... =)

Skrevet

Snuppa vår blir 3 år i morgen:) Husker med gru rundt disse tider for 3 år siden, når nattvakta kom på jobb krympa åpningen fra 6 til 4 cm, det var urettferdig det. Etter 2 timer og 15 min med pressrier som endte med vakum til slutt, kom snuppa kl 0630:)

Her kommer det 17 stk (familie) på spekemat med tilbehør og deretter kaker. Vi har droppet barnebursdags selskap i år også(går ikke i barnehage). Så vi skal ha noen venner av oss med barn på kaker på søndag...eller kanskje de får spekemat også, ser ut til at det blir mer enn nok.

Skrevet

Mmmmmmm, hørtes godt ut med spekemat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...