Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lar dere h*n ligge på magen? Tullå mi er veldig lite begeistra for å bli lagt på magen, legger meg på gulvet med henne men hun blir mega sur etter ett par minutter.

Kan tenke meg at hun ligger på magen totalt 30 min i løpet av dagen (og det er på en god dag). Har dårlig samvittighet for dette, men orker ikke se henne kave og hyle når hun ellers er så strålende fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er dårlig til å la henne ligge på magen:( Hun hyler og skriker og liker det ikke, så det er nå i det siste at vi har begynt med det på stellebordet i et par minutter om dagen. Men vet at vi må gjøre det mere hver dag så vi får prøve å ha en lekestund på gulvet daglig også i tillegg.

Skrevet

Her liker snuppa godt å ligge på magen og kikke, og hun er ganske sterk i nakken etterhvert. Det lureste er vel å la de ligge på magen flere ganger om dagen, selv om det ikke er så lenge om gangen. Så blir de sterkere og sterkere, og mer og mer tålmodig.

Skrevet

Veit ikke hvor mye jenta mi ligger på magen, emn du kan jo prøve å ligge i sofaen eller lenestol med henne på magen dun så hun kan se ansiktet ditt.. det liker jenta mi veldig godt, gliser og alt er bare moro da..

Skrevet

jeg heller er ikke så flink, hun ligger på magen kanskje tilsammen 20 minutter på en dag.... må bli flinkere!!

Skrevet

Så det er mageleie når hun ligger oppå meg og? Ikke bare på krabbeteppet ol.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...