DoubleTrouble Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hei! Begynte med at jeg fikk masse vann i kroppen, kvalm, vondt i hodet... Var til kontroll igår og legen bestemte da å legge meg inn til observasjon. Holder kanskje på og utvikler sv.skaps.forgiftning. Blodtrykk og urin er fin men de har funnet noe på den ene blodprøven min. Var på ultralyd og ctg idag og alt står bra til med de små-heldigvis:)Fikk meg en lungemodningssprøyte her tidligere idag i tilfelle nurkene må tas før. Er bare i uke 29 så jeg er litt bekymret nå. Håper alt går bra og at de får være der inne litt lenger. Hadde håpet på å komme hjem idag, men må nok belage meg på å være her noen dager til:( Får veldig fin oppfølging da og det er jo bra:) Noen flere som har opplevd noe lignende?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg lå inn til observasjon i litt over 2 uker med min førstefødte. De valgte da å sette igang fødselen pga. for høyt blodtrykk og meget stigende protein i urinen (svangerskapsforgiftning). Jeg var ca. 32 uker da jeg kom inn, og ca. 34 uker da jeg fødte. De "tynte" meg i 2 uker slik at lungene skulle være noenlunde ferdigutviklet... Fikk ta med nurket hjem etter 2 uker. Alt gikk bra! Du er noe kortere på vei, men tvillinger fødes ofte litt før uten at det gjør noe. Du får ha lykke til, tvi tvi. Alt går nok bra med deg og dine. Så får du slappe av, ta imot alt av service du får fra sykehus og familie, ikke stress, så kan det hende de venter noen uker til før du føder.
DoubleTrouble Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Hadde besøk av legen nå som sa at hvis det blir en fødsel om kort tid så hadde de stor sjanse til å overleve.De er store og friske:) Det var godt å høre. Det er visst leverprøvene som er litt diffuse....må avvente å se.
DoubleTrouble Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Hei! Takk for det:) Ligger her fortsatt,men prøvene blir bedre og bedre så det lover bra. Men nå tror jeg at det er en urinveisinfeksjon på gang:( Fryser, trykk nederst i magen, og svie....noen plager må man ha:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå