firemerkersmør Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 ... skal det begynne en annen hos dagmammaen hans som heter det samme. Trodde nesten ikke det var mulig jeg. Vi prøvde jo å velge slik at vi skulle unngå det, husker jo hvordan det var med alle Kjerstiene når vi var små.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Ta det med et smil. Jeg er lærer og opplever det er bedre med flere av samme navn enn at foreldre finner såååå spesielle navn for å unngå flere med samme navn i samme klasse at selve navnet blir en belastning. Hadde et tvillingpar i klasse min for noen år siden med MEGET spesielle navn som jeg må ærlig innrømme ikke skjønner ble godkjent. Til og med ungene reagerte. Så du har sikkert et flott navn til barnet ditt ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Ja det kan være kjedelig. Vi har også valgt ett navn som ikke så veldig mange har men tror du ikke at en av naboene som er gravid skal kalle ungen sin det samme.
nickoline og supermann Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Lurer fælt på hvilket navn det da er jeg.........men so what. navnet skjemmer ingen sier nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå