Gå til innhold

ALLE er gravide.. Blir snart GAL... :-(

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så frustrert og lei.. ALLE rundt meg er gravide eller nettopp fått en liten.. Ene venninna mi er fortvila fordi hun ER gravid..

Jeg har pco og gått på pergo denne mnd, men har ikke klart å finne el. Hadde mensliknende smerter for et par dager siden, men da var jeg på dag 18.. Hverken temp eller tester tyder på noen el.. sukk... Tror jeg gir opp, jeg.. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9473768-alle-er-gravide-blir-snart-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør ikke frustrasjonene våre noe bedre å se alle andre med mager. Helt enig. Det er frustrerende med de som blir gravide ved "uhell" og kanskje ikke burde ha barn, når vi vet hvordan det er å lengte. Kan ikke gjøre så mye annet for deg enn å føle med deg. Desverre! Håper på en fin sommer, slik at vi kan ha tankene våre på noe annet.

Klem fra meg.

Nei, det er ikke noe stas å bli minna på min egen mislykkethet på den måten.

Jeg klarer jo ikke å gi mannen min det han ønsker seg mest.

Det går ok på jobb på en måte, for de kjenner jeg ikke så godt.

Klarer lissom å holde en annen distanse til det.

Likevel er det vondt at en av de som jobber der jeg jobber snart skal ut i sin andre mamma-perm

mens jeg ennå ikke har lyktes en eneste gang.

Men det som er virkelig trist,

er når jeg oppdager at folk på "hjemmebane" kan skilte med flott struttemage.

Det går rett i selvtilliten min

JA, jeg orker snart ikke mer jeg! Bare i løpet av helga kom to venninner og sa de var blitt gravide! Og de hadde slevfølgelig ikke prøvd noe særlig. Hun en i tre pp, hun andre ble gravid rett etter p-pilleslutt og prøvde ikke i det heletatt! Hvordan skal vi orke dette da? Er i ferd med å gå på en skikkelig smell jeg!

Men etter en del fram og tilbake i helsenorge er jeg nå omsider satt opp for lap, så da skjer noe i alle fall. Må bare vente tre månter først da..

Vente vente.. Synes ikke jeg gjør annet jeg. Hele livet består i å vente!

Føler meg bare helt mislykka....

Humøret er på topp som dere skjønner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...