Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har gått på pillen,yasmin.Jeg har tatt den 28 dagers pillen.Tok siste tabletten 11.5,midt i syklusen.siste dagen i 1 uken på brettet.så kuttet jeg den ut pga masse symtomer på graviditet.Jeg tok 5 tester over flere dager,negative alle.Flaut å si d men d jeg gjorde når jeg kuttet ut pillen var å kaste 1 og en tablett for hver dag,så ikke samboeren min skulle legge merke til d,d er ikke akurat planlagt å få barn igjen riktig enda.Bare så d er sagt så kan man være gravid likevel selv om man har gått på pillen.jeg begynte på igjen på pillen den 19.5,etter 9 dager.Tok den neste pillen jeg skulle ta etter skjemaet på brettet( den jeg skulle ta egentlig den dagen,jeg kastet jo de andre 1 og 1 hver dag.)Håper dere skjønner hva jeg mener! Jeg fikk siste mensen 30.4 (man kan ha vanlig mens selv om man er gravid,sjelden!),så da skulle jeg egentlig ha mensen nå mandagen den 28.5.Men har ikke sett noe til den enda! Ikke føler jeg at den er på vei heller..Jeg vet godt mensen kan ha forskjøvet seg pga pillekutt,men syns d er rart når jeg fortsatte å ta pillen igjen den samme dagen jeg egenlig skulle tatt den dagen.D var en gul pille,på lørdag 19.5,2 dagen i nest siste uke.9 dager etter skulle jeg hatt mens( de hvite tabl.).Forrige uke fikk jeg mensmurringer,søndag og mandag,og ikke før torsdag,siden d har jeg ikke hatt noen murringer,ikke noen følelse av at den er på vei i d hele tatt.jeg bruker å få mensmurringer bare ca 2-3 dager før og på den dagen hun kommer,da vet jeg at hun er like rundt hjørnet! Men nå har d gått 8 dager siden sist jeg hadde murringer.Rart...selv om jeg kansje ikke var gravid før,så kunne jeg jo ha blitt gravid i den tiden uten pillen..jeg tenkte jeg skulle ta en test i dag,etter 4 dager siden ikm,pga at jeg skulle egentlig kjøpt nye piller nå,d er tomt ( JEG HAR IKKE LYST TIL Å TA FLERE PILLER;UFF! JEG VIL HA BABY!!! Men skulle jo vært planlagt da,fra begge sin side..)..Men hva tror dere at jeg skal gjøre? Kjøpe piller (urgh) og vente i noen dager,se om mensen kommer?Jeg har lest at tar man noen p-piller skader d IKKE fosteret,(jeg tror d var lommelegen som sa d,husker ikke)..Håper på fler svar!!
millymolly&mini Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Har du tatt en graviditetstest? Det er det eneste som duger nå, at du får en bekreftelse på det ene eller andre! (Hold deg i fire timer, tiss i en liten plastkopp, fås kjøpt på apoteket + gravidtest (ikke de som gir kryss, men ett anna merke) Etter svaret på testen ville jeg ha snakket med samboeren, og så hatt en samtale om ønskene dine om en baby...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei.Takk for rådet fra deg! Jeg har tisset på et glass,hatt d i kjøleskapet,klart til bruk,d gjorde jeg med morgenurin..Har du peiling på livmortappen? Jeg kjente på den den 30.5,da kjente jeg den godt( jeg er ikke vant til å kjenne på den,bare så d er sagt!),den begynte så vidt å bøye seg bakover.Nå i sted kjente jeg etter igjen,den var bøyd seg så langt bakover at jeg nesten ikke kjente den..Kan den gjøre det vist mensen er i anmarsj egentlig?
millymolly&mini Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Har ikke peiling på livmortappen. Men leste et innlegg her inne om akkurat det. Ei som svarte hadde vært gravid noen ganger - og det var visst forskjell på hvordan livmortappen var på disse to graviditetene... Jeg har også tissa i plastkopp i dag.. håper posten har med seg cb digital. Ellers blir det handling på apoteket!! Du tester senere i dag??
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hei.. jeg kjente endel på livmor tappen like før jeg ble gravid.. det er sant.. den bøyer seg bakover og forsvinner nesten hvis du er gravid.. men kommer litt frem og åpner seg like før mens. men seff kan dette være individuelt:)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Da jeg ble gravid med nest minste gutten vår, gikk jeg på piller. Jeg hadde omgangssyke i to dager, på den tiden jeg normalt skulle hatt el. Det var nok for meg til å bli gravid. Jeg hadde antakelig kastet opp pillen før den var absorbert i kroppen, to dager på rad. Så ja, det er mulig du er gravid. Jeg fortsatte med pille ut det brettet, og litt til, og gutten har ikke tatt noe skade av det. Som vi kan se, i alle fall! ) Lykke til med alle tingene dine!!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 ja,skal hoppe ut i d! Gruer meg veldig! Har både lyst og ikke lyst den skal være positiv! Er den positiv,blir jeg kjempeglad,men også nervøs for å nevne d for samboeren.vi har en datter på 18 mnd sammen + at jeg har en datter på 8 og en sønn på 10 fra før.Han 10-åringen er veldig vanskelig,slitsomt! + at samboeren har angst.Han er MYE bedre nå,men får noen tilbakefall.Han fikk d i august.men d ser ut som at han blir stadig bedre nå,sommeren nærmer seg jo og..
Veslesnuppa Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Hei:) Har lest om situasjonen din og blir helt revet med av spenning!! Har du fått tatt en test?????? Lykke til med sønnen og samboer:)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 ja,nå har jeg testet.Men den var nok negativ! så jeg er nok ikke gravid nei! Eller urinen er for gammel,stått i kjøleskapet siden halv 10 i morres.jeg var oppe ca 9 i morres,men ville vente med å tisse til samboeren min hadde dratt ut i morres,d var VELDIG hardt å holde seg! Er ofte tissetrengt for tida,ca hver time..og i natt voknet jeg av at jeg var skikkelig tissetrengt,for første gang på lenge,men sovnet heldigvis igjen uten å gå på do..jeg testet meg 14.40.Tror dere d er for lenge at urinen står i kjøleskapet i 5 timer? kansje jeg testet meg for tidlig også,kan være lite hcg enda kansje!? Jeg bruker alltid å tvinge meg selv til å holde meg i 10 dgr over ikm før jeg tester,når jeg har vært gravid før..Men jeg får se da,har ikke den helsinkes tanta ikke kommet om 1 uke så tester jeg på nytt da! Er jeg ikke gravid MÅ hun komme NÅ! Blir så lei av å gå og vente og likevel få negative tester..Vis dette er p-pillene som gjør d så skulle jeg aldri ha hatt den "pausen"der,midt i syklusen..
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 heisann. Gå inn på Pernilles.info. Der beskriver de livmortappen i de forskjellige fasene. klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå