Gå til innhold

Blir gal av all rullinga hans jeg..=)

Anbefalte innlegg

Gikk og ventet og ventet på at han skulle snu seg, og nå når han har klart det så er det jo bare mye styr med det. Ruller seg over på mag med en gang jeg legger han på gulvet, så blir han rasendes fordi han ikke får til å snu seg tilbake igjen.. Og om han akkurat har fått mat så gulper han jo bare.. Håper han lærer å snu seg andre veien snart.=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9473735-blir-gal-av-all-rullinga-hans-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he, her rulla han noen ganger når han fant ut hvordan han gjorde det og etterpå har det vært stillt... hehe, er liksom som han ikke gidder, han ligger bare og ruller på ryggen, men drar seg ikke helt over. Han liker å ligge på magen og gjør dette ofte fordi jeg legger han på magen, men han snur seg ikke selv lenger

Gutten min liker også å likke på magen, eller har gjort det til nå=) Nå virker det som om han blir sinna med en gang han ikke får tak i lekene eller får snudd seg. Hehe, men det er jo litt komisk også da.

Har vært uten vippestolen et par dager nå, for han hadde seg en real skittbleie som selvfølgelig gikk igjennom.. Og det har ikke vært bare bare uten den skal jeg si deg!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...