Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Trodde i går at kanskje jeg hadde sluttet å blø,men det kommer fremdeles litt mørkebrunt blod. Har jo fått vite at jeg har blodansamling i livmoren,og at jeg kanskje kom til å blø mer,men det er DRITT å gå å vente på å blø og bruke bind når man er gravid i tilfelle man begynner å blø. Trodde jeg skulle slippe å blø på minst 9 mnd når jeg ble gravid jeg,men det ser ikke slik ut. Skal på ny UL om en uke,så får vel vite da om det er mer igjen av blodansamlingen og om den lille fortsatt har det bra. Legen var veldig optimistisk og trodde ivertfall at dette kom til å gå bra, ingenting som ikke skal ut som har kommet ut ivertfall. Har ingen smerter og voksesmerter i livmoren,har i hele svangerskapet hatt få symptomer,velger å tro at alt er bra tiltross for at jeg vet at man kan ha symptomer etter MA,men siden jeg hele tiden har hatt få symptomer så er det ikke noe å henge seg opp i at de er få. Er 11+1 i dag så jeg er snart over på 2 trimester,puh!
Feliz31 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Forstår at du er frusterert, ikke kjekt det der. Det hjelper jo at legen er positiv og otimistisk. Det blir godt for deg å få ul om en ukes tid, for uansett så har man jo alltid en liten gnagende tvil......Det går nok kjempefint. Får satse på at det er nok med blødninger nå og at ul viser at det ikke er mer blod som skal ut igjen og en levende reke der inne Snart 2 trimester på oss begge - juhu!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 har akkurat samme opplegg som deg, med blodansamlinger etc. Kjipt å gå rundt med bind hele tiden ja, just in case. Jeg har til og med vært redd for å dra forskjellige steder pga. frykt for å få styrtblødning på offentlige steder... Uff, det der er ikke noe særlig hyggelig nei. Er selv 11 uker nå og har vært på 4 ul.. La oss håpe og tro at alt går bra med barna, og at blodansamligen snart vil være borte. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hihihi måtte smile litt da du sa du var redd for å begynne å styrtblø på offentlige plasser,det gjorde jeg for 1 uke siden og selvfølgelig trodde jeg at jeg hadde sluttet å blø,så bind hadde jeg ikke på meg....hadde nettopp vært på legekontoret og hentet sykmeldingen,er sykmeldt pga dette,har en MA i feb bak meg og jobber på småbrnsavd i bhg. Sto og ventet på bussen da jeg kjente at jeg begynte å blø,sto med bena i kryss,heldigvis hadde jeg mørk dongeribukse på meg,var også alene på holdeplassen,måtte vente i 10 min på buss,og turte ikke å sette meg ned,var heldigvis ikke så langt å stå. Følte meg ikke helt vel der jeg gikk på bussen nei.....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 ja selv begynte jeg å blø første gangen på jobb... da var det bare å stappe trusa full av dopapir, knyte en genser rundt livet og hive seg i bilen for å kjøre hjem.... :-) Ble selv også sykmeldt pga. dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå