Felix&Lurifax Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Synes å ha lest et sted at grønn bæsj betydde at det var et eller annet ungen ikke fikk i seg.....? Han er 11 uker og får mm, og har til nå hatt gul avføring med korn..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 He he, et stadig tilbakevennede sprsm. det der Grønn=fått i seg mest av den tynne melka(løsning :la bebisen drikke HELE puppen, den tjukke melka kommer på slutten) Gul/brun=Hurra, bebisen HAR fått i seg nok av den tjukke melka på slutten også...
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har hørt at kolikkbarn ofte får grønn bæsj, så det kan jo tyde på at grønn bæsj=vondt i magen. Men har ikke noe vitenskaplig bevis for dette da...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 mm-babyer kan få farge av maten mammaen spiser. F.eks brokkoli.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja altså bæsjen til babyen. Babyen blir vel ikke grønn.
manonym Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, hvem vet, kanskje babyen blir grønn også??
Felix&Lurifax Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 :-) han er ikke så veldig grønn, men han har jo bare hatt grønn bæsj i et par dage nå, hehe, kan jo komme.. ringte hs jeg for å være sikker, hun sa han kanskje fikk for lite mat og trengte noen økedager, el reagerte på noe jeg hadde spist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå