Gå til innhold

ang. ukeregning :P plis svar.. ;P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg er 8+5 nå, er jeg da på søndag fulgått 9 uker !? og begynner på den 10 ende uken på mandag!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så på mandag har jeg med andre ord bare 14 dager igjen her på 1 trimester ?!!?!?

Dette er skikkelig vanskelig og regne på ;p

Skrevet

Svar !? :)

Skrevet

jeg kommer til at du er 12+0 den 24.6. Gå inn på babyverden.no å regn ut termin din der,da får du opp mange forskjellige datoer,når hjertet slår,når sjansen for spontanabort avtar osv. Jeg er 11+1 og 1 uke igjen.

Skrevet

Men hvis jeg er 8+5 nå, er jeg på søndag 9 fullgåtte uker, og da er jeg vel i "safesone" om 14 dager !?

Skrevet

Du er i "safesone" når du er 12 fullgåtte uker. Det er da du skal over på 2. tri. Så når du er 9 fullgåtte uker på søndag, da er det tre uker til du er 12 fullgåtte uker, og kan gå over til 2. trimester.

Skrevet

jeg gikk inn på babyverden og la inn din termindato,så på profilen din at den var 9 januar,datoen for spontanabort jeg fikk opp var 25 juni,det sto at du var 8+4 der og ikke 8+5 som du sa. Hvordan regner du dagene. Her er hvordan de regner de på babyverden. La oss ta uke 8 (som du er)8+0 (8 fullgåtte uker)8+1(8 fullgåtte uker og 1 dag)8+2,8+3,8+4,8+5,8+6,9+0,9+1 osv. Ble det klarere nå? Den 7 dagen i uken blir altså 9+0

Skrevet

vet ikke hvordan jeg endrer termin dato skjønner du =) for jeg titta på kalenderen i går, og jeg har regna en dag mindre =) så termin er i følge legen 8 januar.. =)

Skrevet

Skjønner :D tuuusen takk :D

Skrevet

ok,da kan du trekke fra en dag på den datoen jeg ga deg,da blir det vel 24.6

Skrevet

går du inn på din egen side og klikker på brukerinformasjon så kommer det opp opplysninger om deg og lang ned på siden står den termindatoen du har oppgitt,endre den til 8 januar og klikk deretter på lagre endringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...