Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har sett på det snuppa bæsjer av og til at der ser ut som et område av bæsjen er litt oransjeaktig, i forhold til det andre brune. Er et klart avgrenset område der det er en annen farge, og jeg lurer på hva dette kan komme av? Kan det være blod? Beklager detaljer, men er litt bekymret kjenner jeg.....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Vanskelig å si når man ikke har sett... Men min hadde blod i avføringen og da kunne jeg tydelig se blodet. Blodet var som små prikker/tråder i en slimete avføring. Noen ganger var det mer en andre, men jeg var aldri usikker på om det var blod for det kunne jeg se. Sorry detaljer her også. Dette hjalp kanskje ikke, men dette var sånn det var hos oss. Er du bekymret, ta vare på bleien og ta med til legen. Bedre og bare sjekke, en å gå med bekymring.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Spiser han middagsmat nå? Jeg merket at min lille begynte å få litt oransjeaktig farge på avgøringen her og der etter at han begynte med middagsglass. Har oppdaget at det er mye gulrot i de, og har konkludert med at det sikkert bare er den som farger. Min lille virker ikke noe syk ellers og spiser slik han pleier. Men som hun over sier, om du er usikker, ta vare på en bleie, og ta med til lege.
-MtG- Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Mini har ogsaå fått oransje "klumper" i bæsjen etter at han begynte med middag. Ser ut som maten kommer ut nesten hel:) Men jeg vet ikke om det er det samme i ditt tilfelle da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå