Gå til innhold

Smugs- hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har du sett noe til tanta di? Ser at ikm-dagen din var for noen dager siden. Håper det går bra med deg.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på deg jeg også, har prøvd å skrive en pmld. men får det ikke til.....er vel ikke så lett for noen som ikke har teknisk innsikt. Kom med en liten hilsen til oss da, så vi vet at du er med...

Skrevet

Håper tausheten betyr at du har svært gode nyheter og fordøye=)

Lykke til smugs!

Skrevet

Så koselig å bli etterspurt, i dag trengte jeg det mer enn noen gang tror jeg.

Jeg har nok dessverre ingen gledelig nyhet å komme med. Men for noen dager siden var jeg i håp om å kunne det. Dagen før ikm testet jeg svakt positivt, og hadde symptomer som fortalte meg at noe var på gang. Men dessverre så kom tanta en dag etter ikm, og jeg har blødd noe vanvittig og gjør det enda. Hadde nok en tidlig SA, og må innrømme at jeg ramlet litt ned i kjelleren igjen etterpå.

Jeg får alltid en nedtur i forbindelse med tanteskuffelsen, og begynner å tenke tanker som at nå gir jeg opp og satser heller på andre ting, som videreutdanning for eksempel. Men vet jo at disse tankene bruker å snu igjen. Denne gangen strever jeg litt med å snu dem, men det skjer nok...

I går var jeg på blåtur med jobben, så jeg sitter her og føler meg elendig. Heiv nok innpå litt for mye av det gode i går, da det var en som skjenket meg med kreklingvin.... mmmm ;)

Under festen i går var det også ei som klarte å hive ut av seg "hvor er magen din da?". Spilte dum bare for å gjøre henne forlegen, og sa at "magen min er her den..", og pekte. Hun begynte å stamme og greide ikke helt å få frem hva hun mente, så jeg sa at viss det er om jeg er gravid du mener så er jeg ikke det nei. Begynner å bli lei av disse kommentarene, men vet jo at de ikke vet bedre. Men de kunne kanskje være litt mer diskrè.

Jeg prøver å la være å tenke på hvilken uke jeg skulle ha vært i nå, men det er så vanskelig. Må prøve å tenke fremover og positivt :)

Håper alt står bra til med dere damene!

Skrevet

Hei Smugs!

Så godt å höre fra deg. Selv om du har det litt leit akkurat nå. Kommentarer om magen på den måten..ikke så passende nei.

Vet ikke hvis du husker men jeg hadde flere sånne veldig tidlige SA, men plutselig satt den jo der! Jeg tror det vil lykkes for deg, ikke gi opp!

Sender deg en kjempestor klem,

Skrevet

Kjære smugs!

Æsj - så dumt at spiren ikke ville sitte....... skjønner at du datt litt ned i kjelleren nå - men, sommer og sol vil nok få spirene på andre tanker - neste gang sitter den for godt! (iallefall for ni måneder=)

Hater sånne dumme mennesker som kommer med dumme kommentarer, eller dumme spørsmål.......har begynt å svare dønn ærlig, det pleier å sette dem litt ut av spill... (kanskje litt slemt, men akkurat det orker jeg ikke bry meg med lenger..)

sender deg mange trøsteklemmer ))))))) (((((((((((

Skrevet

Hei Smugs:)

Kos å høre fra deg ,selv om jeg synes det er trist det som har skjedd nå,og mens man enda blør er det ikke lett å komme opp fra kjelleren heller.

Klem til deg fra Skifer.

Skrevet

Der var du ja. Så utrolig synd at spiren glapp. Skjønner at du blir nedfor når du er så nære en ny spire. Tenker det var litt godt med den "rotblauta" i fjæra.

Den kollegaen din skulle vært kastet på sjøen. Kanskje hun hadde blitt edru nok til å forstå hvor ufyselig hun oppførte seg overfor deg. Synd at du må oppleve noe sånnt.

Her igården er det enda 10 dager til ikm. Det er lang tid og jeg kunne godt tenke meg at dagene gikk litt fortere. Det er godt jeg kan slange meg i sola og drømme meg bort og tenke babytanker....

klem fra

Skrevet

Det er teite folk overalt, og dei har godt av å bli sett på plass. Slike tidlege SA er ikkje noko hyggelege, men det er vel naturen som ordnar opp sjølv. Håper lille spire sit igjen snart - og blir der i ni månader!

Klem frå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...