MoTe Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Er nå 10 +1 uke på vei, og nå er plutselig alle symptomer jeg har hatt borte. Blitt litt sånn små engstlig, men det er kanskje vanlig at det kan komme og gå litt. Var på UL for 2 uker siden og så da at hjertet slo, så lurer lissom på om jeg har noen grunn til å bli bekymret. Eller at det er vanlig at ting begynner å gi seg etter såpass lang tid. Noen som vet, som har opplevd det samme?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Kan hende at det er en liten pause ja for hvis du har sett hjerter slå, så er nok alt helt bra !=) jeg er ogs 10+ etter eller annet !=) og jeg har noen dager m symptomer, og andre dager ikke Har jo alltid ømme bryst da.. og kvalme... men ikke smerter i magen liksom Tror ikke du skal bekymre deg
Krinolina Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Er akkurat 10 uker på vei nå, og tidligere denne uken ble plutselig kvalmen nesten helt borte og brystene litt mindre ømme. Jeg kjenner at det av og til strekker og presser i/rundt livmoren, så jeg tar det med ro og satser på at det går bra : ) Lykke til!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Dette går knall bra jenter ingen grunn til bekymring
Nr2_04jan08 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 En stor trøst til dere! Da jeg gikk gravid første gang, så gikk alle mine symptomer vekk fra uke 11. (Dvs ca 10 + x.) Jeg har i dag en nydelig gutt på 15 mnd! Etter at symptomene forsvant ble livet mitt fantastisk følte jeg da. Og jeg kunne nyte graviditeten istedenfor å være kvalm, trøtt etc. Håper jeg opplever det samme i denne graviditeten. Er i dag 9+1 så jeg ser frem til kvalmefrie dager! Lykke til! Det går nok veldig bra for dere! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå