AMK<3 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 jeg bare lurer på... når var det dere hadde deres første store krangel med deres kjære? hvor lenge hadde dere da vært et par? og da tenker jeg på en helt vanlig stor krangel... ikke en som kanskje forandret forholdet, men en normal en...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Vi har ikke hatt en ennå.... Vært sammen i 14 mnd...
4barns mor Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg og min samboer har snart vært sammen i 5 år og vi har aldri kranglet. Diskutert har vi gjort, men kranglet, nei det har vi ikke gjort pr dags dato.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Kan legges til at ingen av oss er kranglemennesker.... Så det går bare ikke så langt..... Med exen min gikk det 3 år før vi krangla....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 etter ca 12-13 dager. men da vi fikk roet oss ned viste det seg at det hele var en misforståelse.
kaur *har født!* Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Det må ha skjedd i løpet av de første 14 dagene, vil jeg tro. Vi er like sta og hissige begge to...men det er jo selvfølgelig allitd JEG som har rett ;-) Vi er ganske politisk engasjerte begge to, og det diskuteres meget ofte hjemme hos oss...og noen ganger tar det av, for å si det slik. Det har uansett roet seg i løpet av 5 - 6 års ekteskap. Vi har skjønt at det går ann å være enig om å være uenig. Husker faktisk ikke når vi kranglet sist...
Lykkeliten og jeg Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hmm... Etter noen mnd. Men det er den eneste gangen vi har krangla skikkelig og det er 2,5 år siden =) Heldigvis =) hater å krangle. Men kjekle litt hender det vi gjør innimellom.
Siadle *drømmer om spire* Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Vi har vært sammen i 7 år snart, og har enda ikke hatt noen krangler. Vi diskuterer i blant da.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Har fortsatt ikke hatt en, vært sammen i 10,5 år....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Kranglet før vi ble ilag Men vi er forferdelig like også, begge er tvillinger, og vi er så like at man skulle tro vi var i slekt. Men vi er bestevenner og blir ALLTID venner igjen, det er det som er så godt:o)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 tja etter 1mnd kan jeg tenke meg. Var utrolig tøfft den første tiden. Da min kjære var fæl til å starte krangler og hadde mange humørsvingninger. Har i ettertid skjønt at det var nok fordi han hadde problemer med å stole på noen, han var sjalu og prøvde å kontrollere meg for å ha kontroll... Dette slo ut i de merkligste raserianfallene hos han, som ofte kom som fra klar himmel. Men meste parten av tiden var han så god og snill også. Var så glad i han jeg, så dro ikke fra han. Nå har vi vært sammen i 4 1/2 år. Og har jobbet mye med forholdet og nå er han mye roligere og det er langt mellom hver krangel nå. Utrolig deilig å slippe de kranglene... Jeg er ikke typen til å krangle egentlig.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 jeg og min kjære har snart vært sammen i 3 år, og har heller aldri kranglet elsker han!!
æsj altså! Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Vi har vært sammen i 7 år, og har vel egentlig aldri kranglet skikkelig. Bare litt uenig og diskusjon av og til.
hit og dit Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Me hadde ein kraftig krangel før me vart sammen. Så me starta ikkje akkurat på go'foten, hehe,men det ordna seg. Me har diskusjoner ganske ofte, for me er sta og egne begge to, og begge liker ein god diskusjon. Den er ikkje alltid høglytt, men engasjerte er me. Eg hadde ein tendens til å bli høglytt før, men det "får eg ikkje lov til lenger". Hever eg stemmen så gidder ikkje sambuar høyre på meg, og når sant skal seiast så blir diskusjonen/krangelen meir konstruktiv uten. Ein krangel har me nå ein gang iblandt, ikkje den er høglytt heller, og eg skjemst ikkje over det. Me elsker kvarandre ikkje mindre av den grunn. Vår bakgrunn er så ulik at me har ganske ulik oppfatning av det meste. Men me har det kjempefint sammen, og det ordner seg som regel etter eit lite kvarter, og ingen av oss blir sure etterpå.
Fabelaktiv Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 2 mnd max.. vi misforstår hverandre hele tiden.. to ulike språk som morsmål og snakker sammen på engelsk.. stae som uvær og nærtagende begge to + hissig - kjempekombo hohoooooo
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 Vi har heller ikkje hatt ein skikkelig krangel enno, og har vore saman i fire år.
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #17 Skrevet 1. juni 2007 haha, vi kjekler hele tida. men det er mest diskusjoner og småkos.. kan være noen skikkelig kverulanter. Har hatt en skikkelig krangel, som føltes som den vart lenge,men sikkert bare varte fem minutter, da var vi 16 år eller noe.. Utover det kan begge bli sinte og irriterte. Men vi vet så godt hvor vi har hverandre, at vi kan diskutere uten at det blir krangel av det, om du skjønner? Kjente meg igjen i Kaur her oppe, vi er ganske engasjert i politikk og samfunnsliv osv, og da kan diskusjonene toppe seg. Men det blir jo ikke krangler av det, da det er sak og ikke personlige ting.. stort sett så ler vi godt i stedet. hehe hm.. har vært sammen.... lamegsee... ca 7 år, gift i to.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Krangler hele tiden, vi Kranglet masse før vi kom sammen også. Hihi... Er altfor like. Sta som bare det. Men hjelpe meg som vi koser oss også!!!! Sjelden veldig alvorlige krangler, da.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 vi har vært sammen i 2 år. Har ikke hatt noen store krangler. Diskuterer noen ganger, litt sure miner og gråting fra meg, da blir vi stille og snakker nesten ikke til hverandre, varer kanskje et par timer, og så holder ikke jeg ut mere uten gir han en stor klem og så er det bra igjen. Vi er ganske flinke til å si unskyld begge 2. og ingen av oss er noe særlig hissige av oss.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 Vi krangler ikke ofte.. Mest diskusjoner. Men første ordentlige krangelen hadde vi vel ikke lenge etter vi flytta sammen. Kanskje 3mnd inn i forholdet... Var litt om hvor jeg skulle ha sakene mine i leiligheten hans og fordelingen av ting:) hehe.. Idiotisk nå,men vi hadde begge våre meninger om hvordan ting skulle være;)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #21 Skrevet 1. juni 2007 Uff, slik vet jeg ikke... etter noen måneder kanskje. Og vi har kranglet en god del gjennom de 3 årene vi har vært sammen også igrunn. Fordi han er litt for ajlu av seg =) Men så er jeg utrolig påståelig også da, så det hjelper ikke så mye det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå