Gå til innhold

Butterfly=)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Hvordan gikk det hos legen i går?

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn, da var jeg her :D

Gikk greit, hun ville ikke høre etter hjertet, siden det er vanskelig i 1 trimester :P men skal på UL på mandag, innvendig, fordi jeg hadde sånn typisk tvillinger hcg nivå ;p HJELP ;)

Så, men jeg spurte masse om MA da, og siden jeg følte meg såååå gravid, og symptomene ikke blir mindre, så jeg skulle bare slappe helt av :)

hvordan går d med deg?!? :)

Skrevet

Spennende da. :) Tvillinger ja.. Hihi.. Min store skrekk det... ;) Hehe..

Her er alt bare bra ja. :)

Skrevet

må jo inrømme at jeg håper jo bare på en da men :P

Er det tvillinger så, ja, blir jo glad :) men..

Har du sett <3 ?? Snakka m legen i går og, de bruker vanligvis ikke se etter hjerte før i uke 14 eller noe?! Men så tenker jeg, hvis noe har skjedd, f.eks ma, merker man det da? eller går man og faktisk bærer på ingenting!?

Skrevet

QOTR ;)Savne å skrive nå ;)

Skrevet

Nei, har ikke vært hos legen enda jeg. :) skal 19 juni.. så bare 18 dager til.. HURRA!! hehe.. ;)

Ja, klart man blir glad om det er tvillinger, men ser helst jeg får bare en i gangen jeg da... i allefall første gang. hehe.. ;) Tror det hadde tatt litt tid før jeg hadde vent meg til tanken på tvillinger... ;) hihi...

Tror du merker ma ved at symptomene gradvis forsvinner... Er ikke helt sikker..

Skrevet

Alle snakker om ma hele tiden, men det er jo veeeeldig sjeldent dette skjer da... !=)

dette går hvertfall bra :)

Skrevet

Ja, det er best å ikke tenke på alt som kan gå galt.. De fleste svangerskap går jo faktisk bra. :) Så vi får heller glede oss over "astronauten" som bor inni oss. :) Og skulle noe skje så får man bare ta det som det kommer.

Gleder meg sånn til ul jeg. =) =) =) hihi...

Skrevet

Mulig jeg er driiiiitteit som ikke skjønner halvparten av alle forkortelsene som brukes i disse forumene. Kan noen forklare? UL er grei, IKM - hmmm, tipper kanskje før mensen ett eller annet, MA ?? også SA er jo grei.. Så kommer jeg ikke på fler akkurat nå... Hehehe

Skrevet

Skal finne den oversikten til deg jeg :) bare vent litt, greit ?

Skrevet

Så det finnes oversikt også?? Godt noen erfarne BIM (nå var jeg flink ;) tilhengere kan hjelpe meg litt!! Tusen takk! Jeg var med her når jeg gikk med førstemann - og det er veeeeldig snålt for meg å være her igjen. Selvom det er helt planlagt ;) JOHO!!!!

Skrevet

hehe, koselig :D

fant du oversikten ?

klem klem =)

Skrevet

Hehe blir skikkelig double trouble da.. Har litt lyst på men så bare en i går :(

Skal ta hcg jeg også, siden hu kjærringa på ahus gikk rett på eggstokkene mine og bare feide rett forbi livmoren, (stod 10+4 i ipapirene min men prøvde å si at det var skrive feil er jo såvidt i 6 uke, men hørte hu neeeeida) -nei har var det ikke noe foster påstod hun helt bestemt, trodde jeg skulle besvime jeg.. men så sjekka hu livmoren litt lenger og der var det en liten klump på litt over 5 mm men hun kunne ikke se om det slo da utstyret ikke var så bra, så må ta hcg prøver)

Også hadde jeg veldig fine eggstokker a gett, greit å vite;)

Nei jaggu der fikk jeg skrevet noe om meg selv igjen også..hehe sorry :S Men du må holde oss opdatert om utviklingen da :))

Skrevet

Hmm, nei. Ikke ennå. Ligger den her inne??

Skrevet

Huff, hva slags lege var dette a? Hadde sett rødt jeg hadde jeg møtt en slik..

Tenk å skremme en gravid slik a? Åååh..hadde blitt sinna..

Gleder meg veldig til mandag, har blitt veldig beroliget av det legen sa da, om at ma ikke var vanlig og sånn, hvis man fortsatt har symptomene =)

Skrevet

Hei Butterfly, bare lurer.. vil du fortelle hvor høy din hcg var,på dag 14??

Jeg hadde på 368, og de sa bare at det var unormalt høyt, har febrilskt lett etter en slik hcg-skala men finner bare for single, ingen for tvillinger isåfall, vet du om noen kanskje??

og ifølge den single skala, så var jo mine verdier altfor høye, kanskje vi er 2 som venter tvillinger da?? *kniiiiis*

Skrevet

Var på gynoklogisk på ahus. har vært på den kvinnekliniken på ahus før når jeg har tatt Ul og der var de kjempe flinke og tok seg tid til å forklare og se og de så hjertet tidlig.

Men hu her snakket dårlig norsk og virket ikke helt som om det var dette hun ville på en torsdags ettermidag. Hadde lyst til å bare ta beinet ut av bøyla og sparke hu midt i trynet.. ;)

Skal også ta prøven på mandag så da må vi holde hverandre oppdatert :)

Legen min sa det samme, og 1 av 3 blør jo så det er jo bare å glede seg til motsatte blir bevist prøver jeg å tenke..er i allefall kvalm og hormonell som bare faen ennå jeg ;)

Skrevet

Hei, hvor ligger denne ahus??

Tror ikke vi skal bekymre oss for sa/ma.. tenker sånn jeg, blir liktt detaljert dette men, siden jeg enda har symptomer, alt har gått bra i snart 10 uker, og jeg blør ikke bare ren og vanlig utflod, så er sjansen liten :) Tenk sånn dere og, hjelper :D

Skrevet

hei susemikkel, du akkuratt nå husker jeg ikke hcg'en min, den står hjemme på en lapp.. ;p

men på dag 14 var den noe sånn som din trur jeg:) Husker ikke helt jeg altså.. Har ikke funnet noen sånn skala på twins jeh heller =/ Men legen din vet jo da, kan bare spørre der kan du ikke??

Huff, hadde det deilig med en rolig dag uten spesielle symptomer jeg, men nå kom det plutselig-.. :( kjenner som noen stikker nåler inn i magen min, og trekker i livmora :(

Klem klem =)

Skrevet

Ahus ligger på Lørenskog hvis du veit hvor det er? (Litt nord for Oslo)

Nei vi får ikke gjort noe annet enn å vente, selv om det er vanskeligere gjort enn sagt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...