Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 I dag er jeg 5+6 på vei. Hadde en ma i fjor - så merker at jeg er veldig begkymret...:-( Den første uken va jeg sulten og kvalm hele tiden - men ikke nå mer. Det eneste tegn jeg har nå er at jeg må tisse hele tiden + kjenner at det skjer ting i magen... Humøret mitt går opp og ned - Plutselig vett jeg at alt kommer til å bli bra, neste minutt tror jeg at det går til hel... denne gangen og...:-( Noen som har lyst til å oppmuntre meg litt...;-)
*Vetlis* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si for å muntre deg opp, men kan ihvertfall fortelle deg at det er helt vanlig å ha det sånn som du har det. Så tror jeg at du kan kjenne etter litt på mavefølelsen. For tro det eller ei, men vi vet når noe er galt og ikke. Jeg har det akkurat som deg, så vet det er vanskelig. For vi jenter har en egen evne til å tro på det som er negativt fremfor det som er positivt dessverre. Skal du på tidlig UL denne gangen? Jeg skal krysse fingra dor deg, for at alt går bra denne gangen. Hvor langt var du på vei sist? En annen ting, jeg vet vi sier at vi mister symptomene når vi har MA, men det er ikke helt tilfelle, for kroppen produserer fortsatt hormoner og det er jo de som gjør at puppene hovner opp eller at kvalmen er så ille... Så ikke bli stresset selv om du ikke kjenner noe (ja jeg vet det er ikke lett!!!) I værste fall kan du kanskje prøve å få en UL på en privat klinikk? Det gjorde jeg i går, det er litt dyrt, men vel anvendte penger... De er utrolig flinke og de gir svar på spørsmål du måtte ha.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk for svar!! Alltid godt å lese positive ting!!:-) Mista i uke 11 sist gang - forsto ingen ting da legen konstanterte ma den gangen... Skal til legen om 3uker...Har bestilt på privat klinikk og- men ikke før jeg er 13 uker på vei...Er alt i orden da - forteller vi det til venner og familie!!! Dette skal gå bra for oss begge to!!!!!!!!! Sender deg en "takk-klem" ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå