Lita2102 med 2 gull imagen! Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei alle sammen!! Føler jeg kanskje ikke hører til her, leser en del om alle de som sliter så med å bli gravide. Har 4 barn(fra 18 - 10 år) fra før med en eks..giftet meg så med verdens snilleste mann for 3 år siden..Han har ingen fra før av...så vi endte opp med prøverør... Jeg er gravid nå på 1.forsøk..har 2 egg inne...:-) Jeg er så fryktelig imponert av alle dere som gyver løs med krum hals om igjen og om igjen:-) Er jeg kanskje litt egoistisk som ønsker meg et barn til? Tok jeg plassen fra noen andre som hadde bedre bruk for den enn meg? Jeg håper ikke det........ Sitter her og skriver med masse hormoner som flyver løs i kroppen, kanskje det er dem som snakker for meg....... Stå på alle dere som prøver, og lykke til alle dere som har klart det:-)
Mazza** Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hei , selvfølgelig hører du til her Ønsket om barn kan jo være like stort selv om man har fra før , og her er det plass til alle.... vi er jo alle forskjellige vet du Vi har hatt 1 ordinært forsøk og 1 frys, og var heldige og ble gravid. Og vi er selvfølgelig veldig glade for det! Mange sliter lenge for å få det til , vi er her for å støtte og oppmuntre hverandre når man endelig har fått det til. Her er jo alle barn veldig ønsket Vil ønske deg masse lykke til fremover...er det kanskje to inni der ???
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei du.. og gratulerer så masse... Jeg har selv 2 barn fra før med en annen... slet ikke så lenge med sistemann heller.. satt på første forsøk.. har prøvd litt på egenhånd før det da... Selv om man har barn fra før er det lov å ønske seg fler.... ikke tenk på det du.. Kos deg med din voksende mage...
Lita2102 med 2 gull imagen! Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk for vennlige svar:-) Tror virkelig det er hormoner som er ute å går her ja...tar fryktelig lett til tårene:-)
susse Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Hei på deg! Først og fremst gratulerer så mye! Det er klart det er plass til deg her. Jo flere vi er jo bedre er det. Vi holdt på i tre år og var igjennom et AIH forsøk før jeg ble gravid. Håper du får et flott svangerskap og kan kose deg masse! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå